Street fashion in New York

New York hè unu di i più impurtanti centri di a industria di a moda muderna. U stile di strada di u New York hè, cum'è i principii basi di u modu di a vita americana, a demucrazia è a libertà. I principali corsi di moda di a strada in New York pò esse chjamatu ultramonificità è stile, l'abilità di cunghjilla una robba costumana caru cù a robba di i merceri di muntagni o a vendita staggie di i tarri di marchi demucratiche.

Styles Mixing

New York hè una metropole chì unisci u quatantu riccu di Manhattan, e rùmpie di prezzu di Brooklyn è Chinatown, u centru Bohemianu. U modu di vita di i so abitanti si tratta u stilu di vistimentu.

Manhattan - elegance è carichi marche. Brooklyn - robba in u stilu di "hip-hop", i nomi di i famosi famosi chì partianu, l'accessori massivi, è tuttu questu hè acquistatu in i mercati di Chinatown. U stilu di u centru di a cità hè a negligenza, u boemanu, e cose da i venditori. Tutti sti stili è direzzione si mischianu in una cità enorme è cumplementa l'altri, cusì creendu una moda street interessante, unicu è multiplicata di a Nova York.

Street fashion in New York in 2013

In questa stagione, i diseggiani pruponivanu novi edizzioni di Nova York di l'adulti intelligenti di moda, sapori stylish, culori brillanti è cuncorsi interessanti di culori in vestiti, totti tipichi di stampi. In moda ghjunghjeci di correa, robba in furmatu militariu, hà scurciutu i pantaloni stretchi è i jeans, shorts, saculi voluminosas è sacchetti di stragasi petite chì pò spazzate nantu à l'spalla, stivali d'altu è stivali.

Street fashion in New York City, stagione di stagione 2013 - vestiti à longa o di luci corti cun tutti tipi di stampi, o colori monocromi brillanti. I amatorii di faldes si pò furnisce u fugliu fugliu fisicu, longu, volante è trasluzente, un skirtu di legno classico fattu di tela brillante è texturizata. Blùsichi è cimi sò di sita, cù u cuttuni, maglietta di biancu è neru in tutti i tonalità brillanti è i culori.

À vede l'elegante è efficace - vale aduprà spiriminteghja cù l'infurmazioni è l'stili, è certe volte prupone uni incongruous.