Calzature di moda - autunno 2015

A moda di a tempesta di l'ochju ùn hè micca menu pocu accadutu da primavera-estiu. Una lotta di tendenzi interessanti è novi ralegraranu l'imaginazione, dà inspirazione è una sete di sperimentazioni cù u vostru garduvatore è u stilu. Qualcosa di chì sapori serà in moda in u falatu di u 2015 dite à not only podiums, ma ancu i bloggers di moda in i so numerosi fotorreporti.

Calzature in Trends for autumn 2015

  1. Vetturi cross-country . In u falatu da u 2015, i sposi di e donne nantu à u tractor, i chjusi sò seranu incredibile pertinente. È, se prima di sta platone hè statu fattu solu in i scarpi in u viaghju di u viaghju di u viaghju o stivali, ora pò esse truvatu in Oxford o eleganti cù u tacchi.
  2. Fur . Hè u più splendore di e novità di calzature per u vaghjimu di u 2015. No, ùn hè micca solu à a fur rimmette di i tetanni di stivali o stivali. Fluffy trim "caddate" ancu i scarpi - longu à u scollu, u cunfortu è u calchone. E quarchi buttigli di moda à l'osteria eranu fatti di fur furia, chì, in ogni modu, ùn hà micca detattenu di a so eleganza.
  3. Flicker . Per attruverà l'attinzioni à sè stessu in a nova stagione ùn hè micca solu una còta di eleganti accessorii, ma ancu i scarpi. Sì ùn avete micca prontu à fur furia, è voi piacerebbe impastate cù prudutti stravaganti, allura u mudellu, studded cun secarini, o cun un brouzzu fattu di pedichi preziosi farà bella!
  4. Velluto . Per voi veru, diseggiani pruposti per l'ochju di u 2015 calzini di moda, completamente made of velvet. Stivali, scarpi, scarpi, stivali è ancu sandali, solidu o cumminzioni, si aghjunghjenu à qualsiasi imagen di u lussu vitturinu. Questi sò piuazzu per e donne cun un gustu delicatu. "Soothe" di velvete cù suede suave o bluschi e sarafani chì volenu in l' stile di Boho .
  5. Talone rocca . In più di i petri stanghi di i tendenzi di i scarpi in u falatu di u 2015, ci era un tufu massivamenti tondi o tondi. Tuttavia, ùn sò micca tutti adattati. E donne cù un caviaru fermu sò megliu ricusatu ancu e linii in favori di i tacchi chì si mette sottu à u taleddu.
  6. Lacing . A "moda di gladiatori" in u vaghjimu di u 2015 cuntenseghja cù i scarpi cù cilesti, ribbuli, bandi elastichi è cilesti. In a nova tempesta, spessu prumove l'estilu gòticu, chì vene in u vestitu. In questu casu, lacing, in ogni casu, hè più d'un elementu decoru chì porta una caratteru funibile.
  7. High-boots-calze . In ogni marca in u falatu da u 2015, a ricerca di scarpa certamenti certi cume includenu mudelli chì cundiscenu in la stata. E stivali di tali pianu possu una pruduzzione caractère, luminosa, o culore, hè un elementu autocompatitu di l'aspettu, o eccu un vestitu, cum'è per esempiu, in Max Mara.
  8. Stivalemi sò calze . In più di i boots-medichi à u 2015, pudete ottene e stivali à u mità-boots à u mità di l'ove. Fighjà nantu à una di e parte più feminine di u sessu fieri - l'anvette. I mudelli Culleghji pò esse mischjudi cum trousers (cumpresi scurciate), vestiti è faldidi.
  9. Lacquer . I tendenzi è stile di calzature offerte per u vaghjimu d'u 2015 ùn puderanu micca senza glossa in alcuna manera. U culore, hè un cumpagnu di kits à l'estilu di i 70, è in novu (nìvore o beige) cumpiava perfettamenti u stessu chjuppu o gothic. U calzate di staciuni passati ùn deveru micca super eleganti, ma almenu ùn falli micca da u gruppu generale. Ma veramente topicali ponu esse cunzati boots-calze, stivali, scarpi di tacchi o stivali nantu à una sola corrugata.
  10. A pelle di serpenti . "Una volta?" - cresciute parechji modi. Sì, a pelle texturizata ùn pensa micca a rinunzià i so pusizioni. In a nova tempi, "cooperate" cù bordule è belli decorati, sievii, un motive ghjochi è tacchino. In casu di dubbitu, u materiale - sceglite a versione più versatili di tutte e stivali stivali stissivi o cuddini.