French manicure 2016

A versatilità di a chaqueta fa un di i tipi di manicure più famusi. In u 2016, a manicura francesa ùn hà sappiutu micca esse menu dumande chì in staghjoni annunzii. Dopu à a prevalenza di i sfumaturi neutri, hè appruvatu in l'uffiziu è in l'eventu notte. Inoltre, a chaise hè in perfetta armonia cù a robba di ogni stile. Ma in u 2016, i diseggituri still managed di offre l'idee fresca di a manicura francesa, aghjunghjenu un pocu nuce. Grazie à questu quì, a chaqueta hà acquistatu solu l' eleganza è l'eleganza, ma ancu l'esprissioni.

Trends of a jacket

Ùn hè micca sicretu chì questa manicure di parechje più rendibile nantu à unghie chjaru di curretta è medievale. Prutulata a peddi è una manicura di iegge preliminarine sò e cundizioni necessarii per i unghji per vede neat è attrattiva. Cosa tendenza in u 2016 trasforma a manicura francese? U primu, i cambiamenti tocanu l'elementu principalu di a chjave - un "sonicatu" cuntrastanti nantu à u libbru end of the nail. In stagione precedente hà avutu una forma semi-circular, è oghje i maestri di l' articulu di l' articulu anu interessante trasfurmazioni. Cusì, i tendenzi di a moda di u 2016 suggerenu chì a manicure francese cù "smiles" di formi inusuales seranu assai populari. I denticulosi puntati, un quadru stilizatu è ancu olii - forme di "sorgu" trasfurmà a ghjustificazione di a chaqueta francese. Questa suluzione vene assai inusual è creativa.

A novità di a stagione era a tecnica di una chjave francese, chjamata chiuvana. Clásica francese manicure assume una clara frontiera trà a cobertura di u fondo di a chjuda di u unghje è u culore di u "sonicatu". Una chjappia in u sensu veru di a palora borra stu frunti! Cù l'aiutu di una spugna spiciale, u maestru manicurera scuri u cunfini, cumminciò l'effettu di una transizione di u culu tulosa. Pudete chjamà sta tecnica una novità cù un strettu enormi, perchè una tecnica simili hè ancu utilizata à creà una manicurata di gradiente. Hè nutate chì una chjave di ghjachjarà in casa hè quasi impussibule di realizà, cumu criendu un effettu fridescu hè difficiule.

Actualità in u 2016 è una manicure francese cun un patronu di una o più unghji. Pò esse un ornamentu fiurali, una figura di una figura è una stampa creata cù un stencil. In modu, l'anch'ella è u locu di u "sonu" hà cambiatu ancu. In i tempi passati a striscia hè stata realizata, mancu u libru end of the nail plate, da quandu in u 2016 l'anch'ellu di u "sonrisa" pudete alcuni a mità di a so larga. Hè ancu possibbili di coletta di e tezza in parechji culori, è a suluzione più preziosa è rara hè un "sorrisu" in a forma di un musculu d'un caratteru animale o caricaturu. Chisti picciaghji cum'è questa chaise piace cum'è!

Nisun apre l'urìgine uriginale originale, in quale a strapella, à u cuntrariu, hè assai ristretta è più com'è l'edgitura di una curpa libera. In certi casi, u maestru rializeghja, utilizendu duie o più culori di vernici. In quantu à u decoru, a manicure francese cù stingiali o fiori in u 2016 ùn hè più pertinenti. I pebbles fissure sò adattati, forsi, solu à creà una sera di notte. Ma a striscia in forma di un ornamentu di fiori mi piace assai bellu.

Egliati di colore di una capucera

Basa trasparente è una striscia bianca - hè una variante di una chjuccula chì longu hè diventatu un pezzu classic. In ogni modu, in a nova tempesta, i diseggiani sò disprati cun una bundanza di tonalità di moda. Colori brillanti, dolci pastelli, piccanti metallichi - e pussibuli per i esperimenti ùn sò micca limitati! Tuttavia, vi venerà chì una forte cuntrastu cunteneghja una elegante famiglia francese in un blocu di culore ordinariu.