Pizzo 2013

Lace hè un signu di rinfresione è feminità refinatu. In ogni momentu, l'acellu hè statu assai apprezzatu per a bellezza di e cose chì anu fattu di stata - stile è trimmed con vestimenti reale è capimati di vitturi di populu di cità. Oghje, puntelli anu ancu oghje posti altimati in u mondu di a moda - i diseggiani ghjurnalmente usanu in i so criazioni. Moda in legno 2013 - a cunferma principali di questu. I pruduttori di moda in a so cullezzione primavera è estiu di l'annu presentonu assai variazioni di stu subjecte di u vestitori di a donna:

E in tutti sti stili, l'acellu s'utilice com'è u principale materiale decorativu. Faldets made of lace 2013, anche a so femininu propriu è u romanticismu, pò ancu esse eleganti, è ancu strette. Lace pò esse frívola, è luxu è restituita - tutta solu solu di l'imaginazione di i disinfettori di a moda è a so figurazione.

Stile di pilu

I mudelli particularmente famusi sò cumplicati una fogliu è longu di faldes - in fronte sò più ghjuvuli di u ghjinochju, è à a spalle è maxi-longu, chì formanu un bonu plume streaming. Una robba curta bracciale in ellu stessu duverà grande nantu à una giovane chica cù pedi slender. A so fascia pò esse mischjata cù una brusa cù una manica corta, una elegante cima, una chjave larga o stritta. Comu i scarpi, scarpi o sandali cù tacchi o rocca, o ancu cù appartamenti eleganti di ballet, vi saranu boni.

Una falda bizzilla longa hè un pezzu di vestitariu di lussu especial. Lace faldes in u pavimentu stà bellu aspettu è esige una cura especiale quandu crea una impresa cun elle. À questa fala, pudete sceglie una elegante modesta o blusa. Cù accessori chì avete bisognu à esse attentu - l'accarezzu stessu hè autoccupanti, cusì l'ghjuvellu deve esse capaci è restituite. Hè impurtante di observà u equilibriu di l'imaghjina. Long sceccu di cordone si face sbattuli cù chiacchi laconii è calzetti eleganti nantu à u puntu.