Uveditu nantu à l'acqua

U leggente nantu à l'acqua hè menu caluricu è più pressupostu. Inoltre, si ùn avete micca usu di ova à preparalli, pudete apprezzate un pruduttu farfantarìri. Ma cumu per fà i prudutti da ùn hè micca inferitu à u gustu di u fattu chì sò stati cotti nantu à prudutti di latti o prudutti d'oghje, o ancu avè superatu in quarchi cosa, avemu dettu in i ricetti offerte davanti.

Pani pasta di levitu per tufonce nantu à l'acqua senza l'ova

Ingredients:

Preparazione

Questa pasta hè cumpletamente cun u so nome. Invece a base di levitu, hè prestu prestu. A ricetta per questa pasta di levure nantu à l'acqua hè ancu perfetta per pizza casera .

Allora accuminciamu. Disolveremu u levitu novu in un pre-caliu à 38-40 gradi d'acqua, è poi pozzu in granuluri, zucchero, sali, valdi in l'oliu vegetale senza u faciale è ferite finu à chì i cristalli sò disolute. Avà pour u mischju resultante in una tazzuletta cù a farina tamanta è amassi una pasta moltuzza, plastica, ma affacciata micca. Dividisci in boni di servitori, da quale formuleghamu cunfetti cù u fillimentu desitvatu. Hè nutate chì quandu, dopu à u focu in u fornu, hà bisognu di fà fà fughjà ind'è u calore per trenta minuti, è poi pozzu l'ova prima di pappà. Per friddà prudutti in a freccia prufonda, a prova ùn hè micca necessariu è pudete subitu inghjindu immediatamente i prudutti in oli pre-caliu sùbitu dopu a furmazione.

Tali torti ùn sò micca micca inferilii à u gustu di e goodies, ma sò freschi in forma fresca, solu frittu, perchè elli tendenu stale à l'oghje ghjornu. Per quessa, hè megliu micca di coccu per esame.

Pussicchia di pane pasticci secco in levatrice

Ingredients:

Preparazione

Per attivà a levatrice seca, las diluvia in un acqua calenta, aghjunghje u zuccheru, stirate finu à chì si disolvi, e deve a mezcolata stand in the heat per uns 10 minuti. A massa du scumpera, chì indicarà l'iniziu curretta di u prucessu. Dopu quì, aghjunghje salate, zucchero di vellucciu, oru in fretta è un pezzu ristorante di verdura, è vende ancu in una petite cantina di farina tamanta, ammintazione a furia prima cun una cullette, è da nantu à a tavula cun le mani. A so texture finale hè stata bellu, ma micca peghjanu.

Dopu quì, pudemu pudè dumperà a pasta in una bola, mette in un tavulinu è a puscia in un pocu caldu è scumputu u fornu per u fermentu è l'avvicinamentu. Dopu trent'anni minuti, facemu a pilnose da u bulu, pusendu in un pappagallo di ghjuvannu, è dà un pocu più spaziu. Ora pudete aduprà buns baking.

Se u zucchero di vellucci hè sbulicatu da a lista di ingredienti, è a quantità di zuccarale normalu hè ridutta, almenu duie volte, avemu una versione eccezziunale di buns for hamburgers . E quandu usu di l'oliu vegetale, avemu una versione magica di a coccia.

Cumu fà a melamica di uvedu nantu à l'acqua?

Ingredients:

Preparazione

Quandu preparava a pasta di levadura, hè necessariu di esse in una bella l'umore è crea un ambiente favorevule in a cucina. Solu in questu casu, a pasta farà successu, sarà fitosa è esse faciale è lumera. Allora, se a stallazione hè chjesa, avvicina. Disolvi in ​​acqua càlida, levitu, aghjunghje suttastatu cù oliu di salitu è ​​zuccaru, sprinkle a farina di granu tamantu è cumincià à mezchemu. A fine di u batch femu un oliu ricruttu vegetale. Dopu a rimessa di a pruduzzioni ligne dilicate è micca peghjakellanti di a massa, l'amu piacià da almenu vinti minuti. Questu ferà solu i prudutti solu pruduttu e arghjentu. Demu u prughjettu per entra in calore è cunsulazione duie volte, è pudemu avè principiatu per fuglià i prudutti.