Cume a pompa una stampa in casa a una zitella?

U ventu hè una di e più prublemi e zoni nantu à u corpu di e donne, perchè u sughjettu di cumu sippellà a stampa in casa hè populari. Per a furmazione per esse efficace, hè necessariu di trattà cun tutti i regoli, è più impurtanti, per sapè a tecnica di fà esercitazioni. Ricurdativi chì hè impurtante ùn solu per pompà a stampa, ma ancu per manghjà degne, perchè senza questu ùn sarà micca pussibule alcuni u risultatu.

Cume a pompa una stampa in casa a una zitella?

I musculi di a stampa sò ricuperate più rapidamente di tutti, per quessa si permette ogni ghjornu, è se vulete, pudete swing the press è un paru di voti un ghjornu. A durazione di a furmazione hè di almenu 20 minuti. Un ghjocu di esercizii per a pressa in casa duveria necessariamente una carica nantu à i musculi superiore, minimi è laterali. In questu casu, a stampa diventa miglieghja.

U prugrammu per a prisintà in casa si deve esse sviluppatu avè cuntatu tutte e reguli chì esistenu:

  1. A furmazione di iniziale hè solu dopu à una ora dopu à manghjà. Hè impurtante chì u stomacu hè vacante, perchè cumu ghjunghje esercitivi nantu à stampa l'organu hè struitu, è ci pò esse nuvuli, stonacci o còricu. In casu di cunfortu, a furmazione si deve firmatu. Dopu à a sessione ùn hè micca cunsigliatu per manghjà di duie ore.
  2. Accumenza cù un warm-up, chì ùn esse inevitatu ferite, è dinò a migliurà l'efficacità di a furmazione. Hè megliu dà preferenza à u cardio. A furmazione si duverà cun un prughjettu.
  3. Scupriteu ogni ghjornu hè 15-20 volta, facendu 3 avvicinamenti, chì u restu restu permessu.
  4. Per fà risultati, hè impurtante prestu attenzione à respira . L'espansione si deve esse fattu à a carica massima, è in asprazione à a relaxazione.

Ora pudete dumandà à esercizii, quale oghje sò assai assai, cusì fighjenu nantu à a più efficace di elli.

I megliu esercizii per a stampa in casa:

  1. Torna cù a risurrezzione di i petti face una carica annantu à i musculi di a pressa bassa. Pòglia nantu à a vostra sporta è aghjunghja i vostri mani, per esempiu, nantu à e so peri di una tavola o un sufanciu. Aghjunghjite i vostri zicchini hà fattu tuccatu à i ghjinochji, è quandu si righjunghjenu l'angulu righitatu cù u pianu, bisognu di risaltà a pelvis, dirigendu e so perte.
  2. Per carricà i più bassi è a pressu superiura, fate l'esercitu dopu: pusendu nantu à a vostra volta è sullivate i vostri peri curretti in modu chì sò perpendiculari à u pianu. E mani anu ancu esse suscitatu da manera chì sò parallella à i peri. Pudete piglià una manu di manu per aumentà a carica. A cumpagnia di l'esercitu hè di ghjugna à i pedi cresciute a parti suprema di u corpu.
  3. Rapisamente ponce a pressa à a casa à una picciotta senza travaglià i musculi cumbattosi ùn viaghja micca, perchè l'esercitazioni tali permettenu di scumpete i tagghiali fuzzuli. I boni risultati sò dati da l'esercitu "Twist Russo". Posa à u pianoforte, affissante i vostri ghjinochje. A parte supirria di u corpu si deve esse distruggerata per ch'ellu si forma una lettera cù a linea di a cella, hè impurtante per truvà una pusizioni stabile. Hands stretch forward, folding the palms together, o piglià in un pienu o pancake da u bar. Exhaling aghjurnà u corpu in una direzzione mentre chì mantene a manu parallella à u pianu. Dopu a riparazione di a pusizione, torce in l'altra direzione.
  4. Prestu cargatu presserà a bar ecc. Pigliate l'enfasi di menti, mentri l'arme anu bisognu à i coddi, intendeppatu nantu à i desti. U corpu devendrà una linea recta. Hè impurtante per guardà a stampa sempre in suspense. Mantene a pusizione staticata durante almenu un minutu. Aghjunghjite una pera per incrementà a carica.