"Pantera Negra" spara per a rivista Sorbet Magazine

Naomi Campbell, una supermodeli di i 90i di l'ùltimu seculu, hè ghjustu purtatu u vestu di u titulu di "Modella Negra" mudellu d'affari, chì forsi quellu chì hà hà sappiutu supraneghja i realizazioni di una bellezza negra. U mudellu eccètrica hà avutu circa 46 anni, un incridibile numaru di rumanzi brillanti, a participazione in u mudellu di cummerciale, a cooperazione è l'amicizia cù i diseggiani, ma Campbell ùn ùn hà micca di vultà!

Stylists hà cullatu vistimenti sexy per Naomi

Uni pochi anni fà, Naomi, dà à un impulse emutivu, disse ade à u mudellu di cummerciale, ma ùn pudia micca mantene a so prumessa. I fancianti di u mudellu cuntinueghjanu à vede a "Pantera Negra" in u podju è cuntene à e cose di magazines. Magazine Sorbet Magazine invitò à Naomi per intervene à una dispusizione catturica di caccia è sfida à i giovani ribelli Sister Hadid, Lily-Rose Melody Depp, Kendall Jenner, capturendu u mondu di a moda cù i so ritratti.

Nico Bastos captures Naomi da manera sensuale

Stylists di a rivista hà pigliatu sporti sexy per Naomi Campbell. U corpu nude di una bellezza di pelle scuroccupurava a fossa di latte di u culore Burberry, i pìadi eranu a mità manighjate Marni. Un famusu spécifiore spagnolu è amicu vicinu di u mudellu Nico Bastos hà fattu Naomi in modu sensu, inspiratu da l'opara di i fotografisti africani Malik Sidibe è Seydou Keita.

In certi ritratti, hà permessu di spirimintassi è stampatu u mudellu cù una bandana tagliu currettamente. Hè nutate chì Naomi hè sempre assai esigenti nantu à u prucessu di scena è a forza di travagliu, ma hà cunnisciutu Niko Bastos per parechji anni è hà travagliatu in rete peri. I risultati di u so travagliu eranu sempri stunanti è intrinu in i classici di a foto mundiale!

Nico Bastos, u fotò spécialiste spéciale spessu travaglia cù Naomi
Leghje ancu

U presentatore di a TV italiana furzò à Naomi chianci ...

Fiducidu Fabio Fazio metu u mudellu cum'è una reina

In regula, avemu lettu è sintendu chì l'amici ùn esiste micca in u mondu di a moda, ma hè un ghjudiziu prufunditu superficialmente! Naomi Campbell hè stata vicinu cù Gianni Versace, a morte di u dilatori hè ancu una pisanti per ella. In una entrevista cù u televisu Talianu Che tempo che fa, u mudellu, cù tears in l'ochji, admessi à u presentatore di TV Fabio Fazio:

Aiu ancora micca accettatu a morte di Gianni Versace, per mè hè una perdita amarga. Sempre l'aghju amatu è ricanusciuta a so influenza in a me carrera, siddu ùn hè per ellu, nimu hà mai intesu dì cum'è un mudellu. Ogni vota ti ricorda di ellu, ùn aghju micca struitu di lacrimi, era assai caru.