Dalai Lama XIV hà parlatu cù Lady Gaga

A famosa cantante Lady Gaga hè capaci di sorpresa micca solu a so creatività è di vistimenti, ma, cum'è turnò l'altra ghjurnata, l'scelta di l'interlocutore. Dalai Lama XIV, u premiatu Nobel è capu spirituali di u Buddhismu Tibeticu arrivò à l'America u ghjornu prima d'aiutu comu parti di a so tour dinò. In u so cummerciu impiegatu, chì cunsiste parechji riunioni, era propiu inesperu - cù u cantante è u musicista Lady Gaga.

U Dalai Lama è Lady Gaga parlà nantu à u tema di a ghjustizia

U maestru spirituale è u cantanti hà scontru à a cunferenza di l'alcuni di a Conferenza di l'Uvestate di u Mayors 84a Reunione Annuala in Indianapolis. Prima si cumunicavanu nantu à u palcuscenicu, è dopu trasfirìu versu i camere per a cunversazione persunale. Accumpagnatu da u so fotografu è u presentatori di TV Anne Curry, è a cuttivazione tutale fù rializatu in Facebook.

A cunversazione trà Lady Gaga è u Dalai Lama hà iniziatu cù una besta. L 'omu disse:

"Sò abbastanti vecchiu. Sò 81 anni. Aghju campatu assai cose è aghju una sperienza di vita.

A quale u cantanti ùn perde micca a so cima è rispose:

"Ùn mi circundà micca. Ùn avete micca cunnisciutu à mè. À u moi babbonu, sò assai più vechju di voi ".

Dopu una piccula parti introduttori, a stella populare toccu nantu à u tema "Cumu fà stu giustu mondu?", Lighjendu e questi più interessanti da i vignaghjoli di u capu spirituali. In cunclusioni, u Dalai Lama hà dettu:

"Tutti l'abitanti di u pianeta sò attitudini sociale. A vita di ognuna di noi ci deve largamente dipende à a sucità. Ùn avete micca prublemi si avete vaghjimu. Fighjula micca intently, ma assai, è puderete capisce chì in questa situazione ci pò esse qualcosa bè.
Leghje ancu

Chine ùn hà micca piace una cumuna cusì rica

Dopu à Lady Gaga è u Dalai Lama hà avutu una parolla, in a Chine decidenu di banna u travagliu di u cantatore. Cumu l'avia detta di The Guardian, u cantante hè aghjuntu à a lista negra di artisti. In questu quistioni, Pekijie pruteghja ogni cuncerta di Lady Gaga in Chine, in più di i so canti. Ùn hè micca stranu, ma u Dalai Lama hà avutu ancu. In a manifestazione ufficiali di Pekín, pare chì u capimacherà di i Tibetani hè un lupu in vestiti d'ovini. Chì era u mutivu di una reazione negativa, l'autorità chinesi ùn spiega micca, ma in a stampa di stu paese, articuli nantu à a riunione di Lady Gaga è u Dalai Lama, chì anu un caratteru di cunnannari, cuminciatu à appare.