A lege Jay informa nantu à a nova alegia

I be temi terribbili di Jennifer Lopez nantu à a morte di u so ziu è di tia ùn sò micca cunfirmati, è l'attrìccia hà avutu immediatamente a bona nova cù i so fanni.

A cumunicazione cù i parenti di u cantanti di u Portu Riccu era persu solu una settimana. Lopez era assai depressu è ùn pudendu truvà u so locu, turmentatu da l'eccitazione. U fattu hè chì u territoriu di l'isula, induve l'ziu è a tinta abitava, hè stata malduta da u danu di l'uraganu è ùn era micca cunnessione cù u mondu esternu.

Uni pochi ghjorni fà, Jennifer Lopez preoccupatu chì ùn pudia passà à a so famiglia, ùn era micca preoccupa solu per elli, ma per tutti l'isulani chì anu in difficultà. E ora, finarmenti, bona nova:

"Sò felice chì tuttu s'hè svilatu bè è i mo amori sò vivuti è beni. E mi piace per tutti l'abitanti di l'area affettata chì si pudiani escape. U più bruttu hè finutu, ora pudete pinsà di ricustruisce e maniche distrutte.

L'attrice hà cunfissatu u so amori à tutti l'abitanti di Portu Riccu, induve i paisani di u cantanti di u cantu di u cantu di u cantu di l'uvizzu vicinu.

Assistenza reali

E parolle rinfrescenu da una donazione di un milione di dòrica da Jennifer Lopez, chì hà coordiatu immedatuamenti a campa di fundraising per aiutà e vittime.

Leghje ancu

Hè cunnuscenza chì l'attrice hè stata nata in New York, ma i so genitori venenu da Portu Riccu, è di l'ex maritu Marc Anthony. U cantante hà ancu participatu attivu in l'avvene ben educatu. U novu cumpagnu, Jay Lo, ùn era micca indifferente, è aiuta ancu a rivezione di i fondi di i residenti isulani.