Diagnostu di la sifili

A Sifilisa hè una malatìa periculosa causata da Treponiemi bianchi è trasmessa principarmenti per attuale sessuale. A malatia in i casi severi pò causà danni à u sistema nervoso, i organi internu, l'osci è ghjunti. Hè per quessa hè cusì impurtante immediatamente dopu l'apparizione di i primi sintomi o l'apparizione di suspetti di a pussibilità di a cuntrazione di sìfila per vede un medico per i diagnostichi preziosu è u trattamentu di sta malatia.

Cumu hè diagnosticata a sifilisea?

Diagnostu di a sifilia hè custituita da:

Prima, u duttore chjica à u paci di i sintomi di a malatia, hè interessatu à i partiti sessuale di u paci, i casi di sifili in a famiglia.

Allora accumpagnanu à identificà i sintomi proprioti di a malatia: rashes nantu à a pelle, chancu affirmate, lymph nodes agrandados.

U paci hè assignatu per dutturà testi di laboratori per esse di u diagnòsticu di a sifilisa è di diferenze da l'altri malatii cù sintomi simile (dermatite allergique, herpes genitale , tricomoniasis è altri).

Laboratoriu (microbiulogicu) di diagnostica di syphilis

In u diagnosticismu diffirinziali di a sifilida, sò variate metudi:

U diagnosi finali hè fatta da un vientu iulogicu, valutendu tutte e dati obtati - anamnesi, stampa clinica di a malatia, e dati di u laburatoriu, chì avaristi includeu infurmazioni nantu à a dittatura di pianu Treponema, i risultati di esaminu serologicu.

Prima di u trattamentu di a malatia, hè assai impurtante chì u diagnosi di a sifilia hè cunfermata da u laboratoriu.