Preghjonu per timore

In diverse situazioni di vita, avemu tutti, un modu o un altru, timore temeratu per noi, i nostri erate amici è l'amare. U timore nasce in noi perchè a percepzione di u mondu, a presenza di un certu numaru di fenomeni, o simplicemente, perchè i so pinsamenti è l'assuntu. Un'altra cosa hè temutu . I radichi di u sustinuzzu spessu venenu da un mondu differenti. Hè, cum'è psitichi è mague, dicenu à un jinx à teme, o se una persona vede un mondu differenti è hà scantatu. Oghje avemu da parlà di metudi di ridivà di u sustinimentu, o più bien di preghje è di cungiuri.

In adulti

Hè assai più faciule per trattà u sustegnu cun preghjunzi in adulti o adulescenti. In un ambiente tranquillu, una persona vi diciarà chì hè intimuritu è ​​scantatu. In ogni casu, se a causa in l'ochju perchè ghjè una persona spenglcia, ellu stessu ùn sanu micca ciò chì avia di moltu è arruinzatu.

A prevenzione da u timore pò esse usata solu se u paci hè battizatu. Un omu si trova à u centru di a stanza nantu à una sedia, detta d'ellu hè quellu chì dettu u scantu.

U testu di a preghiera deve esse leghjite ogni ghjornu à a settimana:

"Scantu mientu, surtite da e mani, da a testa, da e so gemme, da i vostri ochji, da e so spalle, da u to ventru, da vini, da e vini, da 70 ghjunte, da u corpu tutale (nome). Ùn avete bisognu, ùn spiegà i vostri ossi, Ùn aghju intesu, preoccupe, preoccupse, spinoso, pianoso, ventu, da una mala ora da un ochji negru. Venite da, da (nome). Vamnatu, cumunicatu, preghiera. Ùn sò micca scandalizatu, ma a Vèrgine, una ambulanza. Amen ".

I zitelli

I figlioli ùn ponu micca parlatu di i motivi di u so sustinimentu, o perchè ùn sanu micca cunnosce à parlà, o perchè u timore li detti tantiscu chì sò teme di parlà. I sintomi di sustegnu in i zitelli pò esse colic, avennu in u sonnu, a mancanza d' appetite .

Suggeremu avete aduprà a pratica ortudossu riguardanti u sustegnu di u babbu.

À u capu di u zitellu ùn deve tene un pezzu è digu in a so cera da una candela chjesa è di leghje:

"Conquer the God of the Infant (nom),

Chì scantatu l'ochju invisibili di l'animali feroce,

Chì sta besta, chì impedisce à u servitore di Diu (nome)

In una bona vita, diventerà u so destinu.

In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Amen ".