Psiculugia di i omi in 30 anni

Molte parechji sò cunvinte chì l'omi mai cambiani. In ogni casu, sicondu a liggi di a psiculugia, un omu di 33 anni è un omu, per esempiu, à 40 anni, sò dui persone assai diffirenti. Pigliate ciò chì distinguisci a psiculugia di l'omi in 30 anni d'altri alte.

Caratteristiche generale

Hè cresce chì, finu à 30 anni, un omu pò piglià a ricerca per ellu stessu, divertimentu è e diverse attività chì ùn sò micca sempre destinati à ottenechju un scopu . A psiculugia di u cumpagnu di 30 anni hè basatu annantu à l'stabbilità, u desideriu di truvà a permanenza in tutti l'esferi di a vita: in amore, in carrié, in passione.

A psicoluggìa di un omu à l'età di 30 hè stata scantatu desiderata per ellu un cumpagnu permanente di a vita, se ellu ùn hè micca maritu, ma hà acquistatu costuli di bachelor u prevene per prevene di fà a vita persunale in cunfuranza à novi dumande.

Un omu di 30 è una donna

A questa età, l'ominu cumincianu à vede à e donne diferentamente - se prima eranu ghjudicati, prima di tutti, l'aspettu, a sexualità è a spettazza, ora l'omu tende di apprizziate com'è una persona cù i so averezi è successi . Ci hè à 30 anni di a psicologìa di l'omu chì permette di apprezzà tutte l'incantu d'una relazioni stabile è cuntenua. Tali l'omi saranu parigli anch'elli è i boni sposi. In casu, se u seculu "a mità" s'hè allinatatu stessu, alcune pudete riesce è fà affari. Tuttavia, da e famìglie, ùn guasgiu maià mai più, è quandu u coppiu si ricuperate, spessu tralate tutti i cungressazioni di u cantu.