Lettura à u sognu in a separazione

Cum'è sapete, l'amore pò sopre l'adversità è sopra i travaglii. Ancu a separazione è parting da l'amatente ùn hè micca un impunia di senteri sinceri è forti. Certu, parting cù a persona chì amate, ancu per parechji ghjorni, pò esse cum'è una eternità. Tuttavia, vi venerà chì i nostri omi è averebbi chì avè aspittatu per i so mariti è i carchi di l'armata, da a guerra, di viaghji longu è longu, da i posti di studiu è travagliu. In particulare in quelli ghjorni ùn ci era micca pussibule di longu di cunversazione in u telefunu, belli messagi SMS à ogni ora, è nimu hà intesi à a cumunicazione di video. Allora u focu di l'amore era supportatu da i littri in a separazione, bella è chjina d'esperanza è di expectazione.

Una lettera à un amare in a siparazioni puderia fiorite a longa aspittà è a solitude di i zitelli. Per cumpunisce una lettera bella à u sognu in a separazione, ùn abbandunò micca una ora, ma in carta tutti i sentimi sinceri - l'amore è a passione, l'expectativa è a speranza, i piani è i sogni spedinu. Una lettera à u so maritu in a separazione ùn pudia micca cuntene pezze solu di u futuru, ma dinò scurritate di a vita di u ghjornu, avvenimenti è situazione, i successi di a donna è di i zitelli, è altre cose interessanti. E cose sò e lèttere in i poema di i poeti più crescienti à i so amori è e so risposte. A corrispondenza entera hè diventata un esempiu di littiratura classica, perchè in l'antichità, grandi distanzi puderanu disconnectar e persone per sempre.

Lettere di Amore è Separazione

In u mondu mudernu, i carte di carta in i sobri mandati per mail sò rimpiazzati reuleghjani i casi elettroni, rete suciale, chats, cum'ellu ciamate per i missaghji SMS. Però l'arti di scrivite carte da questu ùn hà micca aghjustatu. Addivintau più còmode solu u modu di u so trasportu. Inoltre, a cumunicazione cù una persona à distanza in tempu reale ùn anu mai pussutu rimpiazzà una lettera à un anellu in una separazione, tutte e so romance è l'emozioni.

Sì avè a cura di a splutazioni di una persona amata, vale a pena scrivite una lettera à u vostru persona amatu in a separazione, questa serà a megli manera di pruvà i vostri sentimenti à ellu. Una lettera à un omu amatu in a siparazioni pò esse includendu assai ricchi di toccu, di quale solu per ellu è ellu cunnosci. Inoltre, pudete espressà tuttu u vostru sentimentu cù e parolle, è ancu i vistanu in una forma poètica, cum'è i nostri babbi.

Una lettera à u zitellu in a separazione - chì scrive?

Una lettera à un omu in a separazione ùn hè micca una cosa facilissima, chì devendenu un accostu seriu. Hè difficiu di spiegà tuttu ciò chì sente in parolle, ma pudete pruvate à fà. E bè carti di siparazioni anu detta, però, inclusi micca solu quelle chì u male hè senza un amare. Hè megliu sè vo scrivite, cumu aspetta per a riunione, è ciò chì fate quandu avete mette. Scrivite i vostri piani nantu à u futuru, i vostri miri, i sogni è i desideri, à quale aspateite. Saria superfluitu per aghjunà qualchì nota di intimità è eroticismu à una lettera d'amore. Questu serà un incitrutu supplementu per i vostri giandarmi per esse fiduciati per voi è ricurdate i migliori minuti chì passanu nanzu, è anch'elli aspetta ancu à scontri cù impatenza.

Impurtante hè ancu chì u vostru omu in a lettera sinte a sincerità e vostre parolle di sentenzi è amori. Ùn esse supranendu ripetizioni è i frasi banali. Hè megliu scrivite tuttu ciò chì puderebbe dì in l'ochji. Chì sia troppu chjaru è senza pretentiu, ma vene da un core pettu. Inoltre, parechji omi, micca menu di donne, sperienza è teme di a traitura è persequiteghji cun ghjilosi. E vostre parolle in a lettera vulete assicurà l'amata chì vi fidanzava, ha a essiri cunvinta è cunfidenza di a vostra loyalty.

Pudete pudè mandà una carta per e-mail, sms, nantu à a reta sottu. Ma u megliu modu per scrivere una lettera à un omu amatu hè di scrisse à a manu. A vostra scrittura, u tremulu di a to manu, i lacrimi chì sò ghjittati in a foglia, sò tuttu, cum'è in i vie vie vie di romanza è di piume cù tinta. È sò sti ittri chì purtanu l'omi in l'timore. Allura scrivite, dami e ùn anu micca timenza di i vostri sentimenti!