Qualessu tipu di donne anu teme l'omi?

I bravichi d'omi chì i femini admira, i so cavaleri, l'esperanza è a sustegnu, sò micca fatti di sile è d'aceiro. E i pienze siculiani ùn anu micca menu di u sessu femminile.

I temere di i masculi

A quistione di quale chì a donne anu teme l'omi è abbastanza grande. Difirmenti omi, cù attitudini siculani diffirenti, teme à e diverse femine. Un omu riccu tenu paura di poviri e donne, perchè pensa chì ùn averà micca a so, ma a so borsa; Omi bianchi sò teme à e donne forti di volte; attivu è empieziu, ùn piaceru micca i dèbbuli, chì cullà nantu à i so codelli cù una petra. Ogni omu hà u so paesi.


Debilità o forza?

A quistione hè interessanti, perchè l'omi anu teme di e belli donna, postu chì, pare mancu, ùn deve esse vice versa. A raghjone principali di l'educazione. Oghje da a zitiddina, un zitellu sente cun ellu: ùn sceglite u bonu: hè chjesa, egoista è ancu camminà. Una donna vera serà un gigghiu grisu. Parechje capiscenu cunsigli parentalmente. Ma quelli chì vive in mente, troppu bellu spessu.

Quandu hà dumandatu da chì l'omi anu teme da e donne forti, hè faciule bè cum'è risposta. Hè spiegatu solu: u zitellu hè culuratu principalamenti da e donne: mamma, avè, maestru, maestru. Avia avutu l'abitudini à sente è sia scantu di carusi femini da a zitiddina. È micca tutti elli eranu l'ideale di buntà è cundiscendenza.

U fattu chì parechji omi teme bellezze di e donne hè un fattu. Ma u principale chì qualsiasi omu hè teme hè u rigezione. Una bella donna pò ancu esse spoiled o ancu esse occupatu cù qualcosa "cooler". Dighjà hà ad avè admiraturi, imagineghja ch'elli ponu esce da elli è i so bisognu pò esse stimatu. Pò esse dumandà un matrimuniale bonu e longu, è in generale u prublema cù ella, è di sicuru, hè incomparevativamente maiore ca cun una donna ordinariu.

A maladie hè chì a donna hè u capu; si guadagnava assai più ca ellu; Se ella hè più successu ca ellu, hà hà cunsideratu più in a vita; più in spirantatu chì ellu; hà avutu i figlioli da u veneru anticipu più di quale. Naturalment, qualchissia ùn hè teme di a trazzera è micca solu di una donna chì hà scantu di abbandunà.