Vegetarianism - i prufunenti è cunde

A diversità di a vita di a vita cume a transizione à u vegetarianismu in u so modu. Qualchissia dopu a malatia era "sfurzata" per fà senza carne, è dopu a dieta hà rilevu chì, in fattu, ùn vole più carne. Qualchissia hè impressionatu da l'assassini di l'animali, vedutu cù i so ochji. Altri vanu à sta quistione puramente puramente - "hè più utili" si dicenu. Hè per quessa, i prufessiunale di u vegetarianismu deve esse cunsideratu in u cuntestu di l'infurmazioni di a transizione à una dieta. Dopu tuttu, quellu per certi pirsuni hè un plus decisive, per un altru serà un discuttu sensu di i devoti di Krishna.


Origine è essenza di u vegetarianismu

A dieta, basatu annantu à l'abbandonu di a carne è di a cuncintrazione in i pianti di a pianta, originate in l'India, è l'essenza di u vegetarianismu pò micca esse separati da i principii di l'induismu.

Ma ùn avemu principiatu cù i principii, ma cù una spiegazione di perchè i Hindus ùn manghjonu micca vacchi, di cunsiderà santu.

Vivendu in un clima climatuali, meridionale è humidu, e persone di nascitu s'addrizzanu à l'abbundanza di l'helmintii chì riceranu ogni cosa vivente. Ùn hè solu di prestu attinzioni à u numeru di vaccinazioni prima di andà in India, u paese di u vegetarianismu (da 10 vaccini obligatorii), è puderete capisce chì ùn manghianu micca carne. Hè tuttu contaminata.

In quessi cunnisciutu u cultu di u cunsumu di a proteina vegetale nascita.

Ogni cultu deve avè a so propria essenza. In questu casu, u vegetarianismu ùn si ponu cum'è una manera di purificà u corpu, migliurà a salute, ma cum'è novi novi. Dopu à tuttu, per i milioni di persone chì preferenu una dieta, u principal benefice di u vegetarianismu hè u fattu chì nimu hà statu uccisu per u pinu dopu. Eccu - non-violence.

Inoltre, i vettetini sottumettenu una altra cosa cosa periculosa per l'alimentariu di carne. U mondu, com'è cunnisciutu, hè tridunitale. Hè custruitu di materia, energia è infurmazione. U stessu suggerimentu chì avemu l'usu di l'alimentariu: a materia hè una struttura chimica (proteini, carbuidrati, grassardi), l'energia hè caloria, è a infurmazione hè abbandunata.

I scientisti sò ghjunti da studià a influenza di i nostri pinsamenti nantu à un vetru di acqua, quandu tuttu hè digià scrittu in u Hinduismu. Un animale, anche mancu ùn l'avemu micca tombu, cuntene l'infurmazioni di u mumentu di morte. Perchè manghjà a carri hè u cunsumu d'agressione, suffrì. In Ayurveda, parechji di i pirsuni sò rispunsevuli per a morte di un animali:

Avvezzi contradictoriu

Molti pirsuni pensanu chì diventà vegetariana, perchè pardate u sicondu. Infatti, sicondu l'statìstichi, a maiò parti di i vitturii sò più freschi, cunsulenti più freschi è sani, cusì hè un plus. Ma hè ancu un specchiu minus di vegetarianismu - cuntenutu caluricu. Dopu a diventà vegetariana, avete bisognu di seguità di calori ùn esistinu micca, perchè 100 g di mantellu per l'insalate hè digià 1000 chilò, ma in fattu, assai vittani à pocu affissate si sentate, alla, micca per mantra, ma per patate fritto cù u pane. Chì ci hè a perdita di pisu?

U second momentu cuntruversu sò i musculi. Perchè u corpu veni privatu di prutezione animali, l'unica fonte di quelli aminatevuli indispensibili hè u tessulu musculoso umanu. Eccu succede u puntu di giudiziu. Sì i musculi ùn sò micca usati (u vegetariano hè "addicted" à l'ipodinamia), si mancianu senza pietà, ciò chì volenu chì a figura vene stata catastròfica. Sì i musculi necessanu u corpu (un vegetarianu guida un modu di stilacciu attivu), a distrofia musculosa ùn hè micca terribili.

E l'ultimu cosa: si vai à u vegetarianismu, ùn hè micca per nutizie , o veganismu. Cù l'assicuta assicurata di prudutti d'urighjini d'animali (più precisamente, prudutti di u latte è oghje), a microflora intestinali hè distrutta, i fallimenti hormonali sò frequenti.

I donne sò i prublemi cù u ciclu menstruali, in i dui sessi - incù hormone di tiroide.