Chiesa di San Luigi


A Chiesa di San Antonio hè una di e chieti più ricchi in Bosnia-Erzegovina . Hè riccu in u patrimoniu storicu è culturali. In tuttu u seculu passava era unu di i centri di a vita spirituale di Sarajevo . E à questu ghjornu, dopu à più di 100 anni, i so porte sò aperti per i visitanti.

Storia

U 26 di marzu di 1912, a festa hè stata prumessa - stallendu a peda primu, a nova chiesa di San Luigi di Pàulu. Succede dopu à u 15 di marzu di 1912, hà servutu l'ultima Missa in l'edifiziu anzianu dilapidatu. È à a fini di sittembri di u stessu annu era custruita una iglesia. A custruzione di a torre per una quantità di raghji urdinariu durò un pocu di più, è a nova cattòlica custruita riciviu a benedizzione u 20 settembre di u 1914. È in u 1925 un corpu d'urganisimu fù organizatu à a chjesa.

In l'anni 60 di u XX sèculu a chiesa cuminciò à ricuvarassi un modu mudernu, à questu tempu una rienvigettiva artistica hè realizatu. Circa 20 anni u bastimentu hè pittatu di artisti croati famosos, inclusi Ivo Dulcic, decoratu cù sculture, mosaici.

A guerra di u 1992-95. ùn infeneta micca danni especiali à a chiesa, ùn hà micca trovu un missile, ma ancu parechji manch'elli cascà vicinu è anu a ferita a facciata di l'edifice è a vitra. Ma in u 2000, tutte e cunsiquenzi sò stati eliminati, è in u vaghjimu di u 2006 si trovanu venti fiat vitæ vitæ.

Qual hè?

A nova chiesa hè stata fatta cum'è u prughjettu di l'architettu Josip Vantsas in u stile neoghetticu. Questu era l'ultimu edificiu chì l'grandi architettu creatu per Sarajevo. Doppu stu frazellu reachi 31 metri, è in larghezza - 18,50. L'altizza di i so prupietà nave cintrali da circa 14,50 m. In più, ci hè un campanile di 50 metri cù 5 campane, u più pesu di quale pisanu più di 4 tunnellati.

Quandu pudete intrutu, vi sarete maravigliati da a ricchezza di questu locu. Quì ci sò pitture e sculture, mosaici è freschi di maestri croate. L'altare hè dichjaratu cù u frescu di Juro Seder è "Ultimo Cène". U scultore Zdenko Grgic creò alimenti "U modu di a croce", scultura "Santa Ante with the Child Jesus ", mosaicu" Missaghju di San Ante "è" Song of the Sun Brother ". Ma i più memorate sò, sicuru, i vitrati macchi di Ivo Dulcic.

Caratteristiche

À a chjesa di Santu Antone, pò esse dichjaratu chì questu hè micca solu a chjesa di i Catòlichi, ma in generale l'abitanti di Sarajevo , inutile da a religione. Qualcunu pò visite u pricà in u so modu, cum'è stipulate da a so religione.

Se interessate in un locu oposu à a chjesa, fatta in un scopu di culore simili, sapere ch'è hè una cervecería, è ùn hà nunda di fà cù l'uggetti di u cult, anche si forma un munimentu unicu cumuni cun u monasteru è a chjesa.

In u soterranu vicinu à u monastru situatu quì hè una galeria di l'arti chì vi pò cunnosce acquistà cù una ricchju ricca di opere d'arti.

A storia di u locu duvenu l'attrazioni d'ogghjera hè stata ancu interessante. Prima ch'ellu ci era una vechja chjesa di u stessu nomu, custruitu in u 1881-1882, ma era assai modesta in grandezza, è in a strada di custruzione - solu chì a fundazione hè stata, è era tutta di lignu. È prestu prestu dicendu, cusì tantu chì ùn era micca sicura per vive in. In u so locu hè struitu una nova chjesa, oghje, soldi per a custruzzione di quale hè stata cullata per 8 anni.

Cumu truvallu?

A Chiesa di San Luigi in Sarajevo si trova annantu à u Franiwachka Street 6. Hè apertu durante u ghjornu, più nantu à sè vo vulete assistisce à missa, pò esse possibbili nantu à ghjorni dighji è sàbbatu à 7:30 è 18:00, è u domeniu - à 8:00, 10:00, 12:00, 18:00.