Melya Selimovich Boulevard


U turista chì hà decisu di visità à Bosnie-Herzégovine ùn hà micca micca chjaru in casu di a capitale di u statu di Sarajevo . A cità hè famosa per parechji posti , hè carattarizata da immubiliarisi belli d'architettura. Parechji viaghjadore sofisticati anu intesu di u Ponte Latin , u Museu Nazionale di Bosnie-Herzégovine , a Cattedrale di Sacru Cattòlica di Ghjesù è altre edifiziu è strutture.

Unu di i posti più interessanti digna di l'attinzioni di l'invitati di a cità hè u boulevard Meshi Selimovich.

Meshi Selimovich Boulevard - description

Boulevard riferisce à una di l'avutri cchiù famusi in Sarajevo. U so nomu hè stata data in onori di u famusu scrittore serbu, chì hè unu di i figuri più significati in a littiratura di questa persona in u 20u seculu. Hè cè famuzu per i so opiri, chì scrivanu i costi culturale di a pupulazione di Bosnie-Herzégovine. In particulare, anu includendu romanichi stòrici è filosofichi "Dervish and Death" è "Fortress".

A durata di u boulevard hè di 2,5 km da a parti storica di a cità, si estende versu l'aeroportu. U riprisenta a strada di trasportu più impurtante, chì prumesse tutti i rotta passani. Puderanu alcun'e ghjunghje in a più urbana.

Cosa vi vede per i turisti?

In u boulevard Meshi Selimovich ci sò assai posti maraviglii chì ùn devi micca micca indiferenti turisimu. Frà questu quì vale a dì:

Visitu à u boulevard Meshi Selimovich permette di sensate l'u spiritu di Sarajevo è esse imbueddu di l'atmosfera unica di questa cità.