Museu di Alchemisti è Magichi


In a capitale di a Repubblica Ceca, vicinu à u castellu di Praga, ci hè u Museu di Alchemisti è Magichi (Muzeum alchymistů un mágů staré Prahy). Hè situatu à un anticu bastimentu, induve hè statu questu un laboratoriu di un scientistu scoccu, è oghje attrae l'amatori di a misticisimu di tutta a pianeta.

À quale hè a istituzione dedicata?

In u Medievu, Praga era chjamata a capitale di magia, perchè un gran numaru di alchemistiani riuniscenu in a cità. Uni di elli eranu veri scienziati, è altri èranu scammatori è charlatani. Moltu spessu facenu scuperti (per esempiu, B. Schwartz hè stata cun pòpula), perchè in quelli ghjorni, a scenza è a misticisia travagliani vicinu à l'altri.

U rappresentante più famosu di sta professione era Edward Kelly (1555-1597 gg). Addivintau famosu per i so cumpetenze: Kelly era suppostu pudè chjamà l'ànghjuli è l'spiriti in a bola di cristalli, è ancu vultà ogni metallo in oru. Rudolf the Second hà garantitu u scientistu u titulu di "barone di u regnu". A strada, u monarchu ùn hè micca appellu à i giòuli promessi è arradicatu l'alchemist.

In u XVIe seculu, tali magasineghji cunnisciuti in u laboratoriu: Tycho Brahe, Tades Hajek, Rabbi Leo, è l'altri, preparanu l'eliscimu di u ghjovanu, pruduciutu diversi droga, cercanu l'armunia di l'isula è pruvatu à creà a filosa di u filosofu.

Storia di a custruzione

U museu di Alchemisti è magici hè situatu in u più anticu edifiziu in Praga, chì hè tutatu da l'Organizazione World of UNESCO. Hè stata primu referitu in l'annu 900. A casa era vicinu à una ricerca cummirciali chì culligava a Spagna cù l'Afbehen Orientale. À u tempu, un quartier judeus hè statu custituitu, è a custruzzione miraculously surviu durante u genocidiu è i guerri.

A ora la casa si chjamava "U burru in a cunvalenza". Sicondu a legenda, stu nomu avia datu à l'edifiziu per l'Edward Kelly, chì era strapatu cù l'uce per a minzogna. Questu visti u populu è hà cuminciatu à parlà di u magu à i so vicinanti. Quandu a donna riturnò a casa, in u cuna invece di u zitellu stanu un culo.

In u 20u seculu, u bastimentu trova tallabresi è un passaghju sotterraneo chì liganu a caserna, u Palazzu di l' Antica Culturale è u Castellu di Praga. Questi trovi si ponu vede in u museu mudernu.

Ciò chì vede?

In apertura di a porta di l'istituzione, i visitori si entreranu u mondu di a putia. Quì ci sò ricaduti di scrolls decrèti di u tempu, una varietà di fiaschi, in quale l'oleci èranu preparati è l'accessori màgichi. L'exposizione cunsistenti di 2 parte:

Durante a tour di u Museu di Magia è Alchemie in Praga vi vede:

Ci sò parechji spettaculi di u museu sò interattivi, ponu tocchi è esse coperto. Dopu à a tour, i visitori sò purtati à u restu di u Kellixir, induve pudete pruvate mesurizzioni è pocioni.

Funzioni di visita

U museu di Alchemisti è Magichi in Praga travaglia ogni ghjornu da 10:00 a 20:00. A durata di a scursioni hè di mezzu ora, u prughjettu hè una buttrega. Vendite elixirs màgichi per a priservazione di ghjuventù è di salute, attraendu amori è ricchezza. U prezzu di u bigliettu hè:

Cumu ghjunghje?

U museu pò esse acquistatu in metru , l'stazione hè chjamata Malostranská, è da trams Nos. 12, 15, 20. Hè necessariu di lascià à a strada di Malostranské náměstí. Da u centru di Praga cumandate cum'è strati: Václavské nám., Žitná e Letenská. A distanza hè di 4 km.