U Museo di u KGB

A citadella checa hè famosa per u so grande numaru d' attraversu è musei chì vi pudete visità. Fù altri, ci hè ancu un museu di a KGB, chì, induzmente, serà interessante per visità i turisti da u territoriu di l'antica URSS.

Infurmazioni ghjugna

U museu di a KGB in Praga fù apertu in u 2011. Questu succorsu da un cullettore privatu chì hè piaciutu di a storia di Russia è per un longu tempu hà viviutu è cumincià à fugliali creà una cullizzioni di cose stori. Hè sta riunione chì diventò a esposizione exposizione di u museu. Ecciteghja quì ùn sò micca tanti, l'abitazione hè chjuca, ma u giru di u museu hè assai vivu è interessante.

Chì pudemu vede?

Grazie à u cullizziunista, l'esposizione di u museu cuntinia cose chì eranu rari è inori, chì appartine à i capi di l'URSS, i capi di a KGB, a Cheka, a NKVD, u Giuncellu di l'Università di Mosca, l'OGPU, a GPU, etc.

Per esempiu, frà altri cose, a cullizzioni hà:

Pudete unisce a parte di micca solu l'Soviètica, ma ancu a storia ceca - a sala di a mostra di l'alloghju hè dedicata à i manifesti di u 1968, quandu i truveri americani intrinu in Checoslovaquia. Sò parechji di questi eranu persistitu nantu à u territoriu di a Russia listendu "supreme secret". In u museu di u KGB, puderete fighjate à l'imaghjini chì i funziusi suvietichi facenu.

Inoltre esse a situazione di l'uffizii di NKVD hè stata restaurada. Tandu vi vede da quale cups edghjiaunu u poveru è nantu à i cechi chì parlavanu, dicendu à a nova secreta. Quì sò interessanti esempi di armenu per u so propiu, chì, in u primu sguardu, ùn pareva micca innocu. Puderia esse un pappagallo di cigarettes o un casottu tutru chjusu chinu di gasu poisonous.

Con parechje spettaculi in i tribunale pudete piglià l'impresa è anche aghjustatu in e vostre mani u fusil d'assalt Kalashnikov.

Cumu ghjunghje?

U museu di a KGB pò esse acquistatu in lii di trammi Nn. 12, 15, 20, 22, 23, 41. Vai a l'altru Malostranské náměstí.