Museo di Trasportu


Micca da u centru di Praga hè u Museu di Trasportu (Museo di Trasportu Pubbliku o Muzeum městské hromadné dopravy). Ci hè un magazzinu di 50 tipi di trams storicu è busi chì anu stati custruiuti in e diverse eras. Tutti sò in u travagliu di travagliu, è parechji di elli sò sempri turisti.

Infurmazioni generale nantu à u museu

In a Repubblica Ceca , una attenzioni particulari sempre avia dettu à u trasportu pùblicu , a gestione chì hè stata agituata à u più detallu. Per prumove din tradizioni, u guvernu hà destinatu fundatu un museu . Hè stata colapita in u vechju bastimentu di l'antica diputazione Vozovna Střeovice.

U custruitu hè un Monumentu Tècnicu Naziunale, anche si à u so primu fiament mi piace assai u normale. L'apertura ufficiale di u Museu di Trasportu Pubbliku in Praga hà realizatu in u 1993. Ogni annu hè visitatu da decine di millaie di turisti chì vulemu vede esibizzjonijieti unichi.

Descrizzione di l'istituzione

Quì vi vede i documenti è e foto nantu à quale pudete rastreige a storia di u trasportu pùblicu in a Repubblica Ceca. I fotografici ponu eseguisce a custruzzione di trache di trammi, parchi di carchi è muneta. L'istituzione ricreatu u travagliu di l'impiigati assuciatu cù sistemi di cumunicazione è amministratori.

In una stanza separata sò stati guariti:

Chì trasportu publicu hè in u museu?

L'esposizione di u stabilimentu hè un trasportu restituitu chì hè stata rifinituata solu è hè in cundizione perfetta. Ogni annuncia hà un certu significatu è hà un significatu storicu unicu. U più interessu cumuni entre i visitori hè causatu da:

  1. Konka hè un tranzitu equestre chì hè stata in opera in Praga da 1875. Hè un carru cavatu. U cumandante urdinatore tramandò u trasportu, è u cunduttore hà pigliatu a tarifa.
  2. U trasportu di u Mayor di u tramu №200 - ùn hè più piacevule è hà una ricchezza interiore. Hè stata liberata in u 1900 à a pianta Smichov è sirviziu per purità rappreżentativa. Hè stata timida à a Salute di Parigi.
  3. A serie tram 444 - hè stata libera in Praga in u 1923. Hè stata produta in 2 fabbri: Krzizhik è Ringhoffer. In u tettu di u trasportu hè furnutu di publicità retro.
  4. Bus Ikarus 280 - hè stata creata in Ungheria in a fine di u XX sèculu. Fate una tempesta d'emotionu trà i turisti chì stavanu in u piriu di l'esistenza di u statu sucialista. U salonu hè furnituutu cù bassini beige, è in a finestra, pudete vedere un pupu, chì tocava u vitru.
  5. U bus Škoda di a serie 706 RO hè carattarizatu da un disignu unicu. Hè liberatu in u 1948.
  6. Trolley bus Tatra serie T-400 hè un trasportu legendariu, chì hè stata operata finu à u 1955. Atrava i visitori di u visitore cù simboli di a statuhood - in u so culori sò bandieri di l'URSS è Czechoslovaquia.
  7. I servizii di serviziu di serviziu : s'assumiglia benzini, ma pertenenu per servizii di serviziu distinti. Nantu à e porte di i veiculi ùn ci hè un mantellu di armi, significendu u scopu di u trasportu.

Funzioni di visita

Durante a visita, i visitanti puderanu esse musicali, vanu à qualchì tranche è ancu accumendate in u famosu ring road number 91, cumpostu di 9 stanzi. U prezzu di u bigliettu hè $ 1.6, è u viaghju dura à 40 minuti.

Pudete visità u Museo di Trasportu in Praga d'aprili à nuvembre, solu u ghjornu di u settimane è i festivi di 09:00 a 17:00. Per i gruppi di stragneri puderanu esse salute. U prezzu di u bigliettu hè $ 2,3 è $ 1,4 per adulti è i zitelli da 6 à 15 anni, rispettivament.

Cumu ghjunghje?

Pudete arrivà u locu da u tranche Nos. 1, 2, 18, 25 è 41. A stop hè chjamatu Vozovna Střeovice. Da u centru di Praga à u museu sò ancu strati cum'è: Žitná, Václavské nám. è Karlův a maiò.