U museu di Java


Cù a marca di motocicletta di Java (Jawa) parechji omi anu u più belli ricordi di a zitella è l'adulescenza. Certi pirsuni sùnniu di cumprà a so propria "cavallu", mentri l'altre veiculu di roti di Ghjenuè stille quì ognitantu in u garage. Circa u mità centu prima, Java era quasi u sognu di tutti, è a pupulazione di a marca ùn era micca più basso ch'è u mitevanu Harley.

Descrizzione di u museu

U Museu di Java in a Repubblica Ceca hè situatu vicinu à a so capitale, Praga , nordeste di a chjuca di Rabakov. U museu hè privatu è si trova in un edificio separatu. A mostra ùn hè più di cunsiderata prestige: ùn sò micca culloni, u hall hè spessu chjusu. Assai visitori è turisti aleatorii sò permessi per mezu di l'entrata di serviziu.

A storia di a pianta JAWA è a marca principia in u 1928, quandu l'ingljneru checo Frantisek Janeček hà dettu à rifinisce a so fabbrica d'armi per u liberazione di muturi di questa dumanda. U mudellu di prototipu fù sceltu 500 metru cubic Wanderer da Germania. U nome JAWA era furmatu da i primi lletri di u nome di l'ingenieru è u tipu Wanderer.

Sfortunatamente, a gestione di a pianta hà cunsignatu un grandi modestie senza modifie per u museu per accodà tutte l'exhibiti. Molti mudelli stanu in fili casi queliberu per l'altri, ùn ponu esse inutilisé è beni cunsiderate.

Ciò chì vede?

In u museu di Java in a Repubblica Ceca una cullizzioni di notte senza muturi, ma ancu i carichi, è ancu i motori è l'equipaggiu, chì era una pruduciutu da a pianta, hè stata cullata. Da i mudelli più famosi di motocicletta, pudete vedà a prima moto di postgradazione Java-250, sona in u 1946 è Java-350 (1948), chì hà avutu pruprietà di dui cilindri.

Da a cullezzione di i primi carchi JAWA in u museu, pudete cunsiderà a JAWA 700 cù a ruota di u trachettu è una putenza di 20 cv. cù un mutore di cilindru di dui cilindri in 684 cu. vede U totalità di sti muzzelli pruducini 1500 pezzi, a maiò parte di i sughjetti sò attuali pruprietà di i musei di l'automobile di u mondu.

Ci hè ancu un semi-cunvertibile, u prughjettu di cumbattiti Jawa 750 Coupe, e sportivi sportivi di u lume, è autucratichi di velocità, è ancu i motori è i più venduti à u tempu. Una di e perle di a cullizzioni di u museu di Java in a Repubblica Ceca hè a moto Ceset-500-Vatican, fattu per u cortege di u Papa di Roma. U mudellu hè biancu pittatu biancu, è i dati sicuru metalli sò decultuate cù u doru.

Invece chì micca tutti i prudutti di a pianta JAWA sò impurtati in l'URSS, ci hè quarchi cosa per vede ancu un motivatore espertu.

Cumu à u museu di Java in a Repubblica Ceca?

Un bigliettu à u museu ci hè 2 €, è avete ancu deve pagà u stessu quantità, se vulete piglià l'impresa o un video incisione per memoria. U viaghji in gruppu pruvenenu scontri supplementari. U museu hè apertu tutti i ghjorni da 9:00 a 18:00. In ogni casu, cum'è i turisti dicenu, sè vo site un pocu tardu, pudete stillu. À u museu ci hè una piccula cafetería è u souvenir shop. A più compra populari di i fanatoghji sò chjassi, t-shirts è un settellu memorable di cartolini.

Da Praga à u museu in quasi mità l'ora, pudete piglià per ellu stessu, trasfondenu à nordu di u longu di l'autostrada E65, dopu avè nantu à e strade 280 è 279 chì purtaranu à l'esposizione di Java. In a cità di Rabakova per pergami da Praga è Domosnice và venti longu. Quì, in a stazione di ferrovia, tutti i furmari è i treni altru.