Summer Palace Star


Summer Palace A stella hè un monumentu architettonicu stupidu, chì simpaticamenti fascinate i turisti. A custruzione, fatta in forma di stella, attrae l'attenzione è hà un certu halo mistique.

Un pocu di storia

U palazzu fù custruitu in u 1555 cum'è a residenza estiva di Ferdinand di Tirol. Hè situatu à a zona chjamata Libotz. Stu territoriu era micca custruitu, è ci era un boscu pertendu à u monasteru. Hè statu compru da Ferdinand Tyrolsky in particulare per caccià quì à l'estiu.

Hè chianificatu di custruisce quì cum'è un baluju ideale - una fortificazione. In i disegni, parevanu dui trianguli intersezzione chì in u complexu furmò una stella.

Dopu questu tempu, u palazzu di l'estiu Zvezda quasi ùn passava nisunu cambiamentu. U teatru era sustituitu solu duie volte, tuttu ciò chì era fattu cù sanu solu ricuperazione è travagliu di restaurazione.

Chì ghjè notabile nantu à u palazzu?

A cosa più rara in una residenza estiva hè, sicuru, a so architettura. L'esternu è l'internu sò maravigliate cù a so forza è qualchì pretenzioni.

Fora, u palazzu pareva più o pocu classicu è simplice, sè ùn avete micca attentatu à a so forma inusual da a stella. Hà soru, l'astratti surpresa, ma hè difficiuli per capisce a forma di un edifiziu vicinu à questu. Per piace sta stilosa stella, valuta à fighjà da circà.

Dintra u palazzu di u palazzu di l'estate hè impannatu assai riccu. L'elementu principalu di u decoru hè stuccu. Stu stuccu, fattu per marmurallu artificiale. Hè cunsideratu u più altu livellu di gesso è largamente usatu in a decorazione da u tempu di a antichità.

In ghjiru à a residenza stenderanu un spaziu naturali grandi grande. Quì pudete cammellu entre l'arbureti, respira l'aire frescu è rilassate da a cità.

U palazzu Zvezda hè un monumentu culturale naziunale di a Repubblica Ceca da u 1962. A stu puntu, hè apertu per visitarà l'exposizione storicu dedicatu à a battaglia di a Montagne Bianco.

Cumu à l'udine Zvezda?

U parku, in u quale hè stallatu u palazzu, ponu esse acquistati da buses №№191, 164, 168.