Hrejnfossar


Hrejnfossar hè un sinonimu per un miraculu naturali straordinaria, chì sorpresii cù a so scala è bellezza. A quantità di rifletti sò furmatu in una serie di cascate, chì a durata duoppu hè quasi un kilometru. U principiu di sta attività hè u campu di lava chì furmò dopu l'eruzzioni di u vulcano. U panorama di a cascata s'assumiglia fabulosa.

Dette unni vense e streams?

À u primu sguardu, pò esse fantastici chì a cascata origine di ciumi chì ghjucanu da u vulcano. Ma l'esplicazione per stu fenominu hè assai simplice: u vulcano Laungjökull hè sottu à u glaciale Laungjökull, chì ghjè u principale di u fiumu Kwituau. Hè stata capaci di fà u so propiu beddu, chì curone u flussu di lava è passava longu u so filu. A roccia peruva di a lava, pirmettenu l'acqua per filtrà in ellu è formate assai curretti, dopu à quì si sò trasfurmendu à e cascate. A so natura era cunnisciuta per un bellu pezzu, per quessa l'iniziu di u nome di cascate "hraun" hè traduciutu cum'è "lava". Inoltre, a vista innianu pò esse paragunata cù u putere di lava.

Hrejnfossar è i so allevanti

A secunna di cascate acaba cun rocci persequitali, è in parallel un densu fogghiu sviluppa. A precipitazione caldi assai spessu, cusì i culori di a natura lucali è frescura è frescura. I prugetti freti s'intruscitaranu u flussu, chì face u più putente. In cunsiquenza, una cascata ghjunghje circa 5 m³ d'acqua à u fiumu per tutte.

Hrejnfossar hè l'attrazione principali di sta regione, perchè a pupulazione di i posti lucali hè assai grande. Circa hè a cità turistica di Gilsbakki. Ci sò interessante postu, è i ghjirandulati à l'inturiziuni circuncisi necessariu inclusi una visita a Hrejnfossar.

Cumu ghjunghje?

Hrejnfossar si trova in a parti occidentali di l' Islanda , solu 18 km da u Reykholt . Propra i marcelli sò una nuvida No.518, cuntene i cascate cù a cità, cusì per arrivà à Hrejnfossar hè megliu di piglià u cursu di Rijkholt prima.