Riga Motor Museum


I amateuri di i veiculi è i semplici i curiosi turisti anu da pudè visità u museu più interessante di Riga à u museu di Letizia . In a so esposizione permanente ci sò più di 230 mudelli di autucane, mopeds e motocicleti da u XIX-XX sèculu. Quì, è i veiculi militari, civili è sportivi.

Riga Motor Museum - storia di creazione

Storia, Letonia hè diventata un centru è un locu per a riunioni normale di i dutcitanti. In u 1972, parechji entusiate deciseru di truvà l'antichi Club Cars, chì puderanu unisce l'arti cusì propiu di tutta l'URSS. L'usu di l'attivisti di u club era simile: a popularizazione di a storia di i carusi retro di a Union Sovietica è l'Europa.

U sognu di esse apertu u museu hè vinutu à a vita solu in u 1985, quandu u Cunsigliu di Ministri di a SSR Letona appruvau u so prughjettu cù l'sforzi di i stessi attivisti, è i fondi fôru destinati per a custruzzione di un edilage designed per l'architettu Valgums. Ufficialamenti, u museu di l'opera abbicinò e so porte à i visitori in u 1989. L'ultime ricuperazione hè stata aduprata in u 2016, dopu à quale hè una novamente aperta à i visitori.

Riga Motor Museum - exhibisce

U Motormuseu in Riga oghje rappresentante una di e più grande cullizzioni di carusi retro in Auropa. Hè situatu à l'indirizzu permanente di Eisenstein Street, 6, hè un grande edifiziu in u stilu di l'industrializmu cù diversi salotti è mostra. Inoltre u palazzu si trova nantu à u fondu di l'edifizii di l'area di dorme, ùn pò micca cunfidatu o mistaid, a facade s'assemiglia à a crescita di u radice Rolls-Royce di i 30i di u XX sèculu.

A basa di a cullezione di l'automobile hè rapprisintatu da i carchi da una cullizzioni privata, chì era ricumpundutu à tutta l'Unioni Soviètica. Puderaghju cumprà caratteri raridi di carchi:

  1. U suvietariu di 1912 ghjuchjata di Russu-Balt in a Russia-Baltic Carriage Factory. Stu car era littaralmenti colti da parte. Oghje hè prisentatu in una forma riunificata cumpletta è in a so cunfigurazione uriginale.
  2. In u 1976, u museu di i vechji carchi in Riga hà acquistatu un veru esattu raru - u corse di corse in l'Auto-Union C , cunservatu in u mondu in una sola copia.
  3. Verily, i perli di a muturina di u motoru di u Museu di l'Automne sò a motociclista Russa , fatti in a fabbricale di bicicletta Leitner in Riga à u principiu di u XXu seculu è l'unica limusina Soviètica ZIS-115C , disignata in u 1949 per i più alti uffiali di l'statu.

In u museu sò quessi esibizioni permanenti in diversi posti: i carichi di Kremlin, i carusi lettoni, u equipaggiu militari è i colecuzione Automobiles L'Auto Union. Inoltre, u Museu di Motor de Riga accetta l'auto retro di i cullezzione privati ​​per a ristaurazione.

Cumu ghjunghje?

Pudete truvà à Motormuseu cù trasportu publicu. À quellu ci sò buses No. 5, 15 à u Stop Motormuzejs, n ° 21 à u pansionāts.