Pose per meditation

Pudete meditar in permanenza, cammendu nantu à a strada, à sente à u patronu di u chef, facenu e cose di casa, perchè a meditazione hè una mancanza di cuscenza . Hè cresce chì, durante a meditazioni, una persone guardate i pinsamenti chì prisentanu in a mente, chì volenu passatu cum'è e nuvole. Ùn avete bisognu di pensalli, di sviluppà u so cursu o di mudificà, viaghjate. Iogni sperimentati è quelli chì pruteggianu e pratichi spirituali ponu macerate e so menti in tali status in ogni mumentu è in ogni postura. Ma, per principianti, avete bisognu di fà questu in un statu di reste completo - in una meditazioni pruponenu, in un locu tranquillu è illuminatu, cù l'ochji chjusi.

Lotus Pose

Forsi la pusizione più curretta per a meditazioni hè u lotus (padmasana). In questa position, si puscia nantu à u pavone, pusò u pede per u mancu à u liceu da u liceu, è u pede ne pas à a fossa, perchè e chjappà e so pere. À u listessu tempu, seguitemu e nostri mani nantu à i nostri genigliu. Lotus hè male, chì a maiò parte di noi si puderà torce u so gemme in questu modu, da seguita di mantene a pusizione, è ancu più cusì, l'statu di restu in questa pusizione, hè simplificatu micca realisticu.

Ma se i vostri articuli sò sviluppati mediche per a meditazioni in a pusizioni di lotus, vi felicitàle, perchè avete una qualità di vantaghji.

Lotus - a bona pusizioni per mantene a posture è a diritta di a spina - questu hè quella prima chì a meditazione deve esse abitata. Da a cintura à a corona duveria esse unu, una linia inseparabile, u chjamatu flussu di energia. Cumpararà l'energia cjosna in voi.

Inoltre, u lotus hè a postura di l'accettazione in meditazioni. Cusì assicurate fermu energeticu (i pezzi sò pressatu à u corpu, pieni nantu à i cadaveri, mani nantu à i ghjinochje), perchè ghjè generatu assai energia.

Pusere per i principianti

Ma ùn avete bisognu di fà ricitari à a meditazioni, se u lotus hè sempri insupportable. Ci hè un miglu di lotu è di culasana (assediu in turcu).

Questi sò posture ideali per a meditazioni per i principianti, senza esse necessariu di stretchiri l'altitudine. Per migità di lotus (sidhasana), unu putìa metti unu di i pezzi nantu à a crosta opira, è pressu u pianu più vicinu à l'inguernu. E tutti pò assicurà in turcu: solu ghjustu i so peri. Ùn vi scurdate di mette e mani in i ghjinochje.

In casu di sti posti ùn pò micca sentate è meditate per un pezzu, meditanu, utilizate qualcunu altitudine pusessu sante per voi. A cosa principal hè chì u vostru spartimentu deve esse chjusu.

Allora, a meditazione in a sedia ùn hè micca adattatu - anu da sempre aduprà à i libri di una sughjettu còmicu. Ma a postura cristiana per a meditazioni - assicuta nantu à i tacchi, aiuterà à quelli chì ùn avete micca malatu in sta pusizione.

Per fà facilità u lotus, half lotus è sukhasana, pudete metà un pillow under the buttocks e, sicuru, prutege tutti i ghjorni.