Cumu esse bella è attrattiva?

A question di cumu esse bella è attrattiva, sempre ecciteghja a bella meza di l'umanità. Hè ancu interessante chì e donne, chì sò cunsiderate chì anu "bellezza", nantu à una spezialità più cercana ùn sò micca pussedi difetti. Perchè qualchissia parevanu u tìtulu "u più bellu è attrattivu", mentri àutri, cù circa appressu a stessa dati, sò cunnisciuti cum'è sorghje grise?

Cume diventate bella è attrattiva: l'autoestimu

U prublema di a maiò parte di e donne ùn hè micca in tuttu in l'imperfezzione di i so dati, ma in a bassa autoestima . À tanti viaghji da a zitiddina: e donne spessu ùn si ponu abono i punti forte di l'apparenza di e zitelli chì l'"ùn si sò micca orgogliosi". In u risultatu, a criatura cunzididificu cumminata per esse u più ordinariu, è questu manifesta in u so discretu non verbal - espressioni faciale, gestiti, posture. Nanzu à a ragazza stà amata è l'apparenza, cambiassi per u migliore ùn ponu esse cusì.

In ogni classu ci hè una "bellezza" chì i carusi. In fatti, ùn hè micca di u meziornu u più belli, ma u 100% hè a più autocrítica. Vulete esse più bella? Stimu l'autoestimu!

Pigliate una regula per ùn firmà a vostra attenzione nantu à e vostre difetti, ma per penserà ciò chì hè bella in voi. Ogni annualiu decide di marca mentale a vostra difesa, traduce pensioni à un canali constructivu: o avete eliminatu u difettu, se possu, o pensate à l'altri, elementi più piacevuli di a vostra aspettazione.

Cume diventate più belle è attrattiva?

L'omini fendu cura micca à i dette, ma à l'imaghjini cum'è un sanu. Nuddu averebbe bisognu chì avete un nasu largu sguardu, sè stessu vistimentu è bellissima pinzatu. Spermintate bramosu sanu, questu aghjunghje à a vostra fiducia. Assicuratevi diritti:

  1. Stand at the mirror, esaminà di tutti i bandieri è scroll i so forziali: per esempiu, u crescita, slenderness, grossi ochji, patchi longu, e funziunale fugliale. Quandu più selezziunate, u megliu.
  2. Nota ancu i distavanzii di l'esternu, chì pruvate d'amparà: per esempiu, perchè ùn abbastanza pettu voluminoso hà da riparà l'arbulu pusitivu, labbra fissima, curretta, etc.
  3. Creà per sè stessu una imatge in quale a vostra dignità hè enfatizata, è i difetti sò oculati. Pensate questu questu.

Sempre tenite un ochji nantu à a pelle, capelli è unghji. Eppuru u so vestitu ùn hè micca un principiu "è cusì scorri", è creanu l'imagine completa. Ogni ghjornu duvete aspittà chì ti piace à voi stessu, è ùn avè micca avvisu chì cumu turnonu attraenti è populari.