Masturbazione femminile - bona è mala, tipi è modi

À parechji tempu i tempi era trattatu di manera diversa à l'autocumuli è pochi pirsuni vanu nanzu scumbiani in tale cumbugliu. La masturbation femminile sessuloghi, perversi, benvenuti, cunziddiali utile per a salute. Ci sò parechje rigulamentu riguardu l'autore gratificazione chì sò utili per apprendre.

Perchè e donne fate una masturbazione?

Ci hè assai ragiuni chì prumove una persona per incuntrà à l'autocumuli, è l'opzioni più cumuni sò:

  1. Mancanza di a pussibilità di cumpetimentu di una raportu tradiziunale. Ci sò e donne chì anu utilizatu a masturbazione per esaltà a tensione.
  2. A prisenza di e malatie è l'anormalità, per esempiu, quì ponu include prublemi ligati à i genitori, l'excitabilità aumentata, i disordini nervi è cusì.
  3. A volte e femine participanu à a masturbazione per a mancanza di iegge di i genitori, chì porta à l'excitabilità eccessiva.

Masturbazione femminile hè bona è mala

Uni pochi anni fa, l'autudificazione hè stata cunsiderata cum'è una perversione sessuale, è in tempu anticu a masturbazione hè cunsideratu un sintimu di ritardo mentale. Masturbazione in i donne era stata presa per una devenza seria, chì puderia riesce per cunsiquenzi desastru, per esempiu, disfunzioni sessuale ou neurasthenia. Grazie à a ricerca scientifica muderna, hè statu stabilitu chì a masturbazione hè a norma è un modu sanu di ottene satisfazione sessuale. Sì a masturbazione femminile ùn hè micca una obsessione è ùn ne ùn interferiscenu micca a modu di vita abituale, ùn hè micca nuddu periculu in questu.

I beneficii di a masturbazione femminile

I medichi è i scentifichi aghjunghjenu certi fatti chì indicanenu chì l'autore satisfaczione hè ùtule.

  1. Masturbazioni, chì finiscinu cù orgasmo, pò esse l' amici . Questu hè spiegatu da u fattu chì durante u tempu a serotonina hè prodotta in u corpu - l'hormone di a felicità, chì hè impurtante per a filamentu di u blues.
  2. Truvà se a masturbazione femina hè utile, vale a pena indicà un antru ventau - improvisa a vita sessuale cù un cumpagnu, cum'è una donna pò dì à ellu, l'effettu di quale punti conduite à l'orgasmi.
  3. L'autosuffiamentu hè un metellu accessibile per esaltà l'stress fisicu è mentale è rilassate.
  4. Hè pruvucatu chì a masturbazione di e donne aiuta per riduce u dolore chì parechji di e cose in u sessu prigione. I so studii anu dimostratu chì l'autocumpenziazione aiuta per sordi l'uvaghji.

Harm of female masturbation

Practicamenti in ogni cosa, pudete identificà i funziunati pusitivi è negativu, è a masturbazione ùn hè micca escepzione.

  1. Harm di a masturbazione femminile preoccupa u rispettu di a hygiene persunale. Per esempiu, si utilizate l'articuli autocumessu chì ùn sò micca stati prutrateati, u risicu di infizzione cù diversi virus è bacteria hè significativamente aumentatu.
  2. Certi sunari sessualisti anu l'opinione chì cù pratichi freti di l'autore satisfaczione hè rara, ma pò esse parechji problemi in u sessu tradiziunale, per esempiu, l'incapacità di ottene un orgasmo.

Tipi di masturbazione femminile

Sicondu a classificazione basica, ci sò dui tipi di masturbazione.
  1. Adaptative - i modi di a masturbazione femminile, chì pò esse usatu durante a relazione di cumbattimentu tradiziunali, cum'è una donna è u so cumpagnu.
  2. Disadaptive : l'impattu in u clitore di acqua, frizzjoni, tension musculara, l'usu di diversi oggetti è cusì.

Inoltre, pudemu attruvà sti modi di l'autore gratificazione.

  1. Senza penetrazione . Per piacè in stu casu, l'azzioni sianu diretti à l'irritazione di u clitoris. Per questu, in a maiò parte di i casi, pudete aduprà micca solu i vostri ditte, ma ancu un sprayer di chjusu cù un putente jet. Pudete pruponemu l'usi diversi uggetti.
  2. Con penetrazione . In questu casu, u clitoris è u puntuale G pò esse stimulati Una volta, pudete utilizà a vostra propria manu è l'uggetti diffirenti per l'autocumpenia, perchè i più populari sò cunfinali. Mette inùtici di a masturbazione femminile implicanu l'usu di l'altri obxetti vibratori, cum'è vibromasseri o scure elettrici. Per a penetrazione di una donna pò piglià vegetali è frutti, chì in forma sò simile à a dignità di l'omi, per esempiu, banane, pepino è cusì.

Cumu masturbate una donna?

Ci hè parechje modi di masturbazione femminile, ma in a maiò parte di casi, i manoli di manipulazione sò usati: maschera di u clitoris, strufinendu i genitäli è aduprendu un jet d'acqua. Principianti in questu materia sò cunsigliati per inizià a piccula - acquistendu cunnosce u so corpu. Per capisce chì hè a masturbazione femminile, cumu per a prutizza propria, sguardi cunsiglii:

  1. Cree una atmosfera tranquilla è verificate chì nimu distraisce. Attruva a musica relajante è avvista.
  2. Cercle i vostri ochji è cumincianu a fantasizzari. Quandu si tene à l'onda curretta, cuminciate à strufinate e diversi partiti di u corpu, per esempiu, u pettu, collu, spalle, abdomen è cusì.
  3. Massaggio u labia è u clitoris, usendu mudelli differenti, cambiando u tempo. Hè impurtante per stabilisce quì manipulazioni sò divertuti. Una pratica pocu è serà pussibule per stabilisce per sè stessu u metu ideali di l'autore gratificazione.

Posizioni per a masturbazione femminile

Ci hè parechje pusizzioni per l'autocumuli, chì sò assai populari di u ghjornu sessu:

  1. Pòglia nantu à u lettu nantu à u to stomacu, cuntendu qualchi cuscini o un cuscinu sottu à i vostri malati è u stomacu. Tandu deve basatu nantu à i coddi è i ghjinochji. L'impattu pò esse fattu cun un vibratore o una manu.
  2. Pruduttu ogni tècnica di masturbazione femminile hè adattata per una sedentariu. Hè necessariu a usu di una sedia cun respirazione è senza rete. Sentite còmodu, dissemini e so peri anch'elli è coglie i vostri pìadi à i so peri di a catedra.
  3. Per un autore satisfaczione cù un jet d'acqua, pudete messiate un pede nantu à a riva di u bagnu. Altra opzione - impurtate u vostru spinu à u muru è pigliate u to pede à u latu, in culu à u ghjinochju.
  4. Masturbazione femminile pò esse praticata in questa pusizioni: aghjunghjite nantu à i ghjinochje è arranti à l'allargata. Durante a masturbazione, inclineghja u corpu o avvià.