A pusizione di u cavalieri

Adurate postu di l'omi è a postura più delicata per a donna. Chì ci parrammu? Nta u cuntruversu pose di un cavalieri, sicuru. Vi diciaraghju per quessa chì hè cusì apprezzata da l'omi, perchè e femine sò teme da ellu, è cumu per ghjucà stu rolu à e donne in u lettu.

Adorazione di l'omi

Omi amu a pose di cavalli, perchè solu in quì ponuvenu puderà divenu piacè piacè è à u listessu tempu, ùn perisce micca energia. In modu, l'ejaculazione in l'omi - un prucessu intensivu di energia, cusì stintivamenti arfrancate l'energia per l'ejaculazione, sceglienu a pusizzioni di u cavalieri.

Ma hè micca tutte Avete intesu chì i amori amanu cù l'ochji? U vostru corpu nùattelu davanti à l'aghjate è u megliu di i megliie film porno chì hà vistu. Inoltre, i so mani sò in modu liberu, chì volenu esse cunsacratu à a caricia ferita di u clitoris.

Scrupoli di a donna

A maiò parte di e donne rializeghja cù a so cumpurità cù u so drittu à i so amori è ùn vulete diventà cavalieri, o solu ricusate micca di fà questu. L'omi si sorprendenu in silenziu.

A raggiuni, sicuru, hè a ignoranza di a tecnica esatta di l'attitudini di u rimanistu. I donne si usanu à a dominazione maschina, ma quì hè necessariu di piglià e materii in i so propri mani. Quandu s'impegna à qualcosa, vi sentenu rispunsevule è, de sùbitu, quistioni risalti davanti à l'vostri ochji: "E, un mbattu, ùn ùn piace?", "Chì si fate micca u orgasmo?", "E si u so ex fau megliu?" è cusì.

Quessi sò cumplicati in cunglisazioni cù a ignuranza. Quellu chì dispiava, dissiò, per esse riditu di u scantu di l'ignuritu.

Regoli

A regula basica di l'attitudine di un cavalieri hè una donna nantu à u cumandante, un omu da quì sottu. Cumu sguassà sughjettu nantu à cavallu - hè a décima cosa, u principale hè di pusà nantu à questa cima.

L'opzione più comuna è cun uomo chì sia nantu à una sedia. Allora, per u sustegnu, pudete aduprà a volta di a catedra, sughjendu còmula nantu à a volta di u to cumpagnu. Cusì, avete sentutu a vostra stabilità in una pusizzioni chjesa.

Sì u ghjornu à tuttu u passiu in u lettu, vi cunsigliemu chì tene u so spalle di u partenutu.

À i vostri pedi. Puderanu impannucciate in i cadaveri di l'associu - questu hè a pusizioni curretta classica di u cavalieri, pudete pusà nantu à un bagnu bassu, ripusatu nantu à u lettu cù i vostri pedi, o pudete (se tenete a flessibilità) per elevà e so cravatte nantu à e spalle di u so cumpagnu. In questa versione, sicuru, u vostru omu serà aggradèvule, perchè abbrevià una bella vista di i vostri genitori.

Per fighjure di u scantu di s'assiedu à u pene in una pusizioni verticale, fate la corpu à a ricciata di u partiregiu cumu valenu. Cusì, ti stà à lucru chì ti pudete fà stallà à fà facci è fà tuttu ciò cum'è sempre.

A pusizione inversa di u cavaleri hè stata fatta, com'è stimata, à u cuntrariu. U vostru omu ghjera o mentri, è site nantu à u so pene cun elli. In questu postu, u sociu anu da esse aiutu à mantene u equilibriu è mantene e to caghjuli, cusì diventendu a respunsabilità di rapidità è di prufundità cun voi. Pudete restà à u lettu è i so ghjinochji cù e mani, daveru o liggeru o daveru.

Muvimentu in a pusizione di un cavalieri

L'ultimu chì resta per noi di disassemble hè cumu si movime in a pusizione di un cavalieri. I variazioni dependenu di a vostra imaginazione. E hè da u vostru, micca u vostru MCH.

Pudete spustà cum'è un rimanu classicu - avanti - in daretu. Pudete rottu in u pene in un cerculu, è pudete cambià cambiamenti l'angolo di l'intrata, curcendu in diverse direzzione, sviluppendu è sughjendu, chì purtanu u vostru omu a un orggiu inobligatu.

E una regula più chjuca. Per esse un bon "genaru", bisognu di avè un musculusu ben evoluttu di a pelvisa, a pressa , mani è cosci. A cunclusione - hè ora di fà a vostra furmazione fisica, chì ùn hà micca solu per migliurà a sensazioni in u sessu, ma permette l'aligrezza a timidez in una francca per a visione postura.