Onigiri

Onigiri hè unu di i platti più populari di a cucina moderna di a Japanese. U pezzu hè un arzobulcu culottulu, à volte cù imbottiture. U nomu onigiri veni da a parolla "nigiru", chì significa "squeeze" - questa parola riflette in u prublema di fà u culori russi.

Un pocu di storia

Onigiri hè un pianu tradiziunale cù una storia antica antica. Sicondu una di e versioni per a prima volta, a cullezione di culori russi addiventanu in u periodu Heian cum'è un manghjone di campu per i suldati; è, veramente, l'onigiri pò esse cunsumatu nantu à ellu. Stu platu hè fatta da u rossu arrustu - hè un alimentu simplista di pagadelle è suldatu chì si purtaru cun elli in u campu o in una camicia. Da u pre-industriale Giappone era un paese agraria, u pianu d'Onigiri era assai generalizatu. Hè, contru à a credenza populari, ùn hè micca un tipu di terra (hè più correctu per parlà sushi). Ancu storicamente l'urighjini di sushi è onigiri hè diffirenti. Sushi, cum'è un pianu, hè statu furmatu da u modu di steggerà è di prisirvà i pezzi. Per fà u rossu di u sushi si usa cù l'acitu, u zuccheru è u sali.

A tecnulugia di u pranzu

A ricetta per l'onigiri hè assai sèmplice, era furmatu naturali per un tempu assai longu è pulita da i chefs giantini à l'arti altu. Cumu fà onigiri? Tradizzjonalmenti, questu succede cumu seguitu: un risu sguassatu, still warm sticky è postu in u palmu di a manu, un pappagallo di ripping è pututu à u mità è cumincià a spressinu curosamente, cum'è se strappatura una strata di risque in una tapela di riposu. Oghje, a più frecu u rossu hè sparatu in una forma ronda o triangulare. A veces l'onigiri hè frittu è / o impannillatu in una carta nori (unu di i tipi d'alga marina secca, assai usata in a preparazione di varii piaceti giapponese). Ricerimenti, invece di nori, l'oleetta, a frittata è anchi fette finti di u perchju sò stati utilizati.

Rempligliu per onigiri

U rizzle d'onigiri situatu in u duminiu di u culori di l'arròchulu pò esse migliamente in u rossu, o esse in u cilindru di risicule, dispostu nantu à ellu o un triplule da quì. U riposu di l'onigiri hè fatta da u pesce (tuna, salmuni, anguilas), di katsuobusi (fletti musselsi), di courgettes, d'algae kombu, da umeboshi (prugnu salatu o marinatu), da cucumber pickled, di soia natji è ancu da tostati carne. In u Giappone, stu pianu hè assai cumuni, ci sò ancu e spicialità, in quale vindianu solu.

Qualchì sottilià

Cumu fà onigiri correttu? A cosa principal hè di sceglie un risu: deve esse aghjustatu dopu à fracassi è decantendu u sopra liquidu (brou). Per questu fiancu, i varietà cù grani rossi sò più adattati. U riposu pò esse in forma di pezzi snii (unu o varios) è in forma di carne piccata (in questu casu si deve esse chjucu cù un cuteddu in carne piccetta, postu chì in a versione autentica di coccia, blenders è meat grinders, sicuru, ùn l'utilizanu). Nori ponu esse acquistati in butterie especializazioni, dipartimenti supermercati, in i mercati asiatichi. Pudete ancu cumprà arghjentinu quì. Quandu a culinaria onigiri hè assai impurtante per micca "squeeze", vale à dì, u risu ùn deve micca pressatu troppu duru, postu chì cresce chì l'aricchia sopra à compressa s'agrende seriu u gustu di u platu è u piacè esteticu.

Cooking onigiri

A ricetta per l'onigiri ùn hè micca troppu complicata.

Ingredients:

Cumu pudè pienu riceci per l'onigiri? Rince u rossu bè, pour acqua in pappellata d'altitudine, cunfittite quarchi è fece un forte focu. Dopu avutu fogghiu, rinfriscà u calore è coccia senza tapa, senza rivuluzioni, per 15 minuti. Eliminà u rossu da u focu è coperta cù una napulita di renti in 2 strati. Deterni 15-20 minuti. Quandu u rossu hè sparatu bè, pudete aduprà.

Comu cocilu onigiri?

Facemu culoboki cun stuffing by hand o usando formi speciali. Embrutemu salmon in e coloboks, è elli - in tresse di nori è di pudè mette in un pane. Hè megliu chì u platu ùn hà micca un mudellu. À l'onigiri pudete serve puru, u vinu di prune, u voddu cool o ancu a cerveza.