Parenti di u maritu

Quasi tutti i rappresentanti di u sex fair, cù un anellu di partitu cù u so anellu, hè obligatu di cumunicà micca solu cù u maritu novu fattu, ma ancu cù tutti i so parenti. Certamente, i pirsuni più impurtanti in a vita di u maritu sò i so parenti. E u più crescente a rilazioni trà i novi parenti, più forte u famiglia stessu.

Per stabilisce e boni relazioni cù u babbu è cù a so mamma hè una materia impurtante per a donna di novu fattu. Ogni rapprisintativu di u sessu fieri hè prestu per dì chì ella è a so mamma hà avutu più amichi. Sta situazione hè summamente rara. Ma ogni donna hà da amparà cumu mantenenu un contactu cale è amiche cù i paisani di u maritu. In questu articulu avemu dettu qualcume di guverna cù a vostra sughjettu è stabilisce e boni relazioni cù ella.

Seculi di i boni relazioni trà a mamma è a fille:

  1. Una famiglia ghjovra vi devi esse separati da i genitori di u maritu. Questa hè a regula più impurtante in quale a maiò parte di cunflitti cuntate. Essendu sutta un terrattu è cumparendu una cucina, a sogni (o u so so cumpagnu) è a sughjura pronta trovi assai ragiuni di molti è disputa. E, spessu, a rilazioni di u so maritu è ​​a so mamma sò custruiti in tale manera chì u maritu ùn hè micca ghjunghje à queste discussioni è ùn prutege a so mòglia. Questa hè a ragiunà di l'disaccordu entre i cagiuni, chì ancu ùn porta micca à qualcosa bè. Dunque, i psicologi ùn anu ricordatu micca di vede cù i genitori di u maritu. Sì ùn vi vulete sèntiri cunsiglii è infurmazioni di a vostra sughjettu, pruvate micca di utilizà per a famiglia è di i zitelli. Impossente i spalle di l'affari di a mamma chì hà avutu cura di i zitelli o di qualcosa cosa, in ogni casu, cuntene à sente sempre à u puntu di vista. Ancu s'è pensate bè diffirenti, hè improbabile chì puderà cunvince a vostra sogni. In questa situazione, i cunflitti ancu di succorsu cù una bona regula.
  2. Pariggii u genitali di u maritu annantu à tutti i vacanze . Sì hè difficiule di voi per ricurdà, cumencia à un graffiu in u vostru prugramma di ghjornu, chì avarà dettu quandu chjamate i vostri parenti.
  3. Ùn limitate micca a cumunicazione trà a mamma è u zitellu. I figlioli, per regula, bisogna à cumunicari cù i so aviani, è ùn anu micca bisognu di imprudà in l'essenza di disputa è cunflitti trà l'adulte. A visita regularmente di i genitori di u maritu cù i zitelli, vi furnite una bona relazione cù elli.
  4. Pruvate d'assicurà chì i paisani di u maritu è ​​i vostri parenti trovanu una lingua cumuni. Quandu i genitori di u maritu è ​​u sposu si sò cun l'uni à l'altri, ci sò più motivi di festa di famiglia, chì hà ancu un bonu effettu di a unità di a famiglia.

Hè triste, ma in u 90% di i casi, e questi famiglii chì sò furzati à vive cù i genitali di u maritu ùn ponu micca evitari cunflitti. Uni pochi di mesi dopu u matrimoniu parechje spianate assistenu à u pensamentu chì a so matri in o lege hate à a so figghia è detti curpa cù ella. Cusì o no, hè difficiuli di definisce. Ma in ogni casu, a figliola deve esse à cambià a so attitudina à a so mamma è à a situazione per falla scaricciari più raru.

Perchè vive cù a vostra sughjettu pò esse difficili, avete prima pensà à l'opzioni à surtite cum'è prima. Questu ùn deveria micca vargugnate di parlà à u so maritu, u prublema serà reseutu prima. Succece chì a relazione trà i parenti hè cusì cura chì a figliola pronta si lamenta à i so amichi chì a so mamma hà avutu l'espulsata. Naturmente, ùn deve micca permettenu questu, perchè e rilazioni, chì anu inculcatu inizialmente, sò in parechji casi micca riabilitatu. Cusì, hè megliu per seguità a saviezza pupulari è l'affari amori in una distanza.