Cumu cuncilià i genitori?

Nimu ùn hè sfurtunatu di avè una famiglia pacífica cù i genitori amante. In i famiglie muderni, questi chì sò digià addiventanu cumuni. Per certi pirsuni, una disputa è una certa manera di campà in modu di cunvivialità, un metudu per risolviri prublemi, ma u zitellu ùn capisce micca cusì, crede chì a ragione hè in ellu è chì hè male. Ci hè indefensiu è indefanu, senza sapendu chì duverebbe piglià. Se un adulescente pò esse spressione una prutesta, u zitellu hè solu teme chì i genitori chiancianu, è ùn importa micca ellu o un à l'altru. I saranu spessu una quistione di cumu cuncilià i so genitori è in certi situazioni si rimaneghjanu à stabiliscerà un ambiente di famiglia.

Cause di cunflitti - perchè i so genitori ghjovani ghjornu:

  1. Un disrescrittu per un associu, i azzioni è e parole chì dannu a dignità di una persona, l'insulti mutuale, spessu saranu unu di i ragiuni per quali parani disputa. A disputa culpisce in un paru chì ùn ci hè micca fiducia, quandu un spouse prova di seguità à l'altru, per cuntrolla i so azzioni, hè inghjennantemente senza capità.
  2. A mancanza di romanza hè ancu a raghjoni chì i genitori ghjovani constantemente. Di solitu à u principiu di una relazione, u rumanzu esiste, ma inveci pocu sparisci. U maritu spina a cura è cura attente à a so moglia, a donna stalla inculcate cù u so maritu, viaghjate per voi.
  3. L'abitudine di parents, perchè a rialtà in a famiglia ùn hè davanti à l'expectativa. Parechje sò a so visione di a cunvivialità è quandu si va in contru a realtà, disputa dispia. U mutivu di tali pridicazione pò esse una mancanza di cura, tendernessezza, u sexu malu, etc.
  4. Esistiti overstated di i partenarii, cum'è quandu i cô còmone anu idee diffeenti nantu à i diritti è ubligatoriu di l'altri, cuntribuiscenu à l'emergenza di u scontintimentu mutuale è a frustrazione.
  5. A dispia pudete sviluppà quandu a famiglia sia abbattante è monotunariu. U ghjornu dopu ghjornu, unu è a stessa ùn sò micca emozioni brillanti, diversità, sensazioni novi. Quandu u spunenti passanu i vacanze per separatamente, ancu pruvene scandali trà elli.

Chì deve fà, se i me parenti sustene?

  1. Sì i paisani disputa, u primu a cosa di fà hè di stabilisce a causa di a discordia. Sì ci hè seriu - alcoolate, tradimentu, o vede chì i sentimenti di i genitori m'hanu fretu, invece megliu si sò allughjate, i genitori ti capiscenu l'omu, è avete bisognu solu à piglià a so decisione.
  2. Truvate un cumprumissu. Dopu a determinazione di a causa di u prublema, pruvate truvà a suluzione sè, avèndite da genitori.
  3. Parlà spartutu cù ogni parent. Pruvate à fà affacciari naturali, per esempiu, à u cullemu, quandu u babbu falla, dumandate à a vostra mamma, perchè i babbu di i genitori, chì ghjera a ragiuni, è ciò chì farà fà. Avete bisognu di una indagine per inizià una conversazione. Quandu a to mamma risposta à sti quistoni, dìcenu cumu si senti per a so brigia, chì avete pinsamenti male. Avete bisognu à evucà a so simpatia è a cunzidirazione chì i so pesti sbagliate si fessi male.
  4. Quandu a mamma hà vede u cunflittu da un altru angulu è rializeghja chì ella hè sbagliata, ghjà, inventendu una storia, chì u papa realtà vulete cumpensà, ma cumu ùn cunnosci. E dumandà u primu per dumandà u pirdunu.
  5. Repetite cusì cù u vostru babbu.
  6. Ùn sì micca stupidu. Ùn seguitate i cunsiglii di a serie: principià per geganti, biatici, fume. Ùn principià micca à disputa cù i vostri parenti, hè micca a megli manera di cunciliera. Cusì avete più più à aghjunghje u cunflittu è avete più prublemi supplementi. Avete bisognu di assicurà, invece di creà difficurtà addibuli per i genitori.
  7. Sì a mamma ùn và micca à cunciliatori, cumprà e prisentanu fiori è rigalu, dicendu chì era u papa chì l'hà compru, ma ellu dumandò micca di dì chì u bouquet era da ellu. Se u vostru babbu hè offentivatu, cumprista cumunusi, chì ellu ama è dite chì a so mamma hà compru u prufumu, ma dumandatu à dà allora di voi stessu. A cosa principalu è ùn permettenu più chì questu hè ciò chì stabilisci.

Ùn manca u so mani è micca dispunsu, forsi vi puderete inventà u vostru metudu, cumu cuncilià i genitori. Pace à a famiglia!