Gerard Depardieu in a so ghjuventù

Gerard Depardieu nascit à una grande famiglia, chì stava campatu. U so babbu ùn hà micca educatu è hà travagliatu cum'è fossili, bevirava forti. A mamma hà impegnata in i zitelli, ma ùn era micca una quistione di un parente di l'amori in a famiglia. All upbringing fit in scrive è pugnammi.

A situazione in a casa hà purtatu à u fattu chì u zitellu u stintru è cuncipitu è ​​parlà ancu in gestite è in pezzi curtime. À a scola generalmente pruvò per guardà silenziu. I parechji ùn devenu micca à u so figliolu maiò à u cuntenutu, è in u risultatu, u zitellu era indipindente in a adolescenza.

In i so ghjovani è di ghjuventù Gerard Depardieu spessu viaghjate, visitendu i paesi è i paesi vicini. Allora visitò u Mari Mediterraneu, è in u 1965 era marcatu da u fattu chì u zitellu era in Parighji. Gerard hà chjamatu un amicu.

Scola di attira

Allora i circustanzi scoprini in tale manera chì Depardieu hè vinutu per esse in l'uparaghju attuali at random, è u maestru u dumanda li dumandava à toccu un sketch, una piccula pantomima. A so creatività ùn ùn abbanduneghja micca indiferente l'audienza è, anche u spettaculu pocu riprisentatu, u zitellu hà avvistatu.

Cusì, u ghjovanu Gerard Depardieu fù invitatu à sta scola. Ma sempre, pensava di un annu sanu, prima di dà u so cunsensu finali. A più in questa furmazione era chì hè stata offerta per studià per gratuitu. Jean-Laurent Couchet ùn hà micca allimatu i corsi di Depardieu. Stu maestru, unu di i più famosu in quellu tempu in Parighji, aiutò à restituurà a parola è ridivanu di stutter paying paying for treatment.

Gerard Depardieu, ghjovanu è scopu, fù purtatu da lettura i clàssici di a literatura francesa. Hà perseveranza è pacienza, perchè persiste, una volta è novu pruvò tanti intonazioni, curreggianu a so propiu. È i so sforzi ùn passà in bigtoni, diventa u megliu studiente di a classe.

Ùn a sola littiratura, ma ancu exhibimenti, musei - Depardieu hè interessanti per tutti.

U principiu di a carriera attuale

1967 per un ghjovanu era marcatu da u fattu chì hà starratu in a so prima film. Era un cortu film titulatu "Beatnik and Dude" di Roger Lenar, in chì Depardieu tocca à u rolu principali.

Hè avvistatu è unu dopu à l'altru rollu in i ritratti cuntinuò. E tutti i caratteri eranu diffirenti, anche chì ogni in u so modu s'hè cazzo in amore. Depardieu tocava à una cummedia chjamata My Dad, un eroi, è dopu ci era un rolu in u melodrama intitulata Luna in a Gutter. Stu rolu ùn hè micca solu per l'attore. È tocca roles in u filmu storicu "Napoleon", "Vidok" è altri. U rolu di u film classicu "Cyrano de Bergerac", ancu hà fallutu.

U primu amuri è donne in a vita Depardieu

E in a listessa scola in quale hà studiatu, Gerard hà sappiutu u primu amuri. A zitella era Elizabeth Guignot. Un pocu dopu, in 1970, diventò a so prima muller. U primu è solu. S'è cunsiderà e vechji ritratti, u ghjovanu Gerard Depardieu in quelli ghjorni era assai felice.

E anchi Gerard ùn anu micca esse chjamatu omu famigliu exemplariu è u maritu fidu, a zoppa viaghjà vintisette anni. E questu in sparti u fattu chì a maiò parte di i so figlioli illegighimi appareru in quellu tempu. Lisabetta ellu tuttu, hà perseveratu ancu chì Depardieu ufficialamenti ricunnisciutu cum'è u babbu di a ragazza Roxana, chì hà datu a nascita di u mudellu Karin Sila. In un matrimoniu cù Elisabetta, Depardieu hà un figliolu Guillaume è una figliola chjamata Julia.

Leghje ancu

Nuddu si sà chì l'attore hè seriu o elle ùn sia accusatu di u fattu chì ci hè un magnetu assai attrattiva in questu chì attrava à e donne. Ma u fattu chì ellu attrae boni donna - un viutu innegatoriu. Appena, ci hè ancu un incantu in u mondu.