Takwa


In Kenya, parechji parchi naziunali è riserve naturali. Inoltre, ci sò siti storichi interessanti chì sò digià diventatu una carta di visità di stu statu africanu. Frà quì sò i ruvelli di l'antica cità di Takva.

Caratteristiche di l'uggettu stòricu

Sicondu i circunsceri, u fiore di u settore musulmano di Takva hà fattu à 1500-1700. À quellu tempu a cità era un centru cummerciale è un locu santu (per a prussimità di u locu à Mécca). U settidu di Takva hè stata sustinutu, cum'è in u so territoriu, hè pussibule trovi u ruine di e strutture:

Anu avà, assai scientificu ùn ponu capisce micca quellu chì hà causatu l'abitanti di Takva per abbandunà e so posti. Qualchidunu crede chì a mutivu di questa hè salinizazione di l'acqua fresca, l'altri culle l'epidemica in tutti, è in thirda - cunflitti cù residenti di l' isula vicinu di Patè .

L'Excavazioni di a cità di Takva cuminciaru in u 1951 sottu a dirigenza di James Kirkman. Per 5 seculi da a cità, sò stati solu parechji frammenti. U più prisuttu hè a mezquita di vennari. I ruchi di a citadine medievale di Takva eranu ricanusciuti com un monumentu naziunali solu in 1982. Dopu qualchissia, parechji turisti vènenu quì à pruvà a bellezza è a mistica di queste locu. Parechji sò ancu credi un campu di tentazione per passà a notte à i mura di una cità antica o à pricà.

I circondi circondi di a cità di u Takva hè eccellente per l'ecoturismo, u scubibu è u snorkeling.

Cumu ghjunghje?

Unu di l' attrazioni principali di u Kenya si trova in a parti sud-est di l'isula di Manda. Pudete truvà nantu à una barca, natà da a parti uccidintali. U barca ponu urdinatu in u cuntinente di u Kenya o in a cità di Lamu.