Cumu suppostu amatura?

U prucessu di benzini hà una quantità di règule chì devenu esse segui tutta gravità. E in diverse stages di u crescita di u zitellu cambianani. I règule di iegge, chì deve esse osservatu da ogni mamma, sò obligatori per a cumplizzioni in ogni uperimentu di l'alimentazione di u zitellu.

Prima di avè amigliatu u vostru picciutteddu, debite lavà in manu cù u sapone è lavate a mugliera. Per questu, hè megliu aduprà a lana di cuttuni umertata da acqua furiosa o una suluzione di 2% di l'acidu boricu è l'acqua. Per fà una solu suluzione urica, bisognu di una vittura d'acqua furiosa è una cullizzioni di u 2% di l'acidu boricu. Inoltre, ùn ti scurdate di lavà i vostri petti cun sapi tutta ogni matina.

Cumu puderà amichezza in un novu?

Prima di dà un pezzucciu un novu, avete bisognu à spressione 2 cullen di teulentu di u latte maternelle, perchè pò cuntene i microbicchi. Puscia per aduprà un criaturu nascitoghju - i primi ghjorni di stinnate, è davanti à pusà davanti.

Cumu puderebbenu menti, affinch'ellu era piacevule per a mamma è u zitellu? Per fà questu, a mamma devi à menti nantu à a so banda, è ponia u zitellu in tale manera chì a so bocca hè diretta à u polu di u pettu. Aghjustassi, tenite u pettu cù a to manu, duvete purtà un pezzu per u zitellu in bocca. Hè necessariu di fà questu in una manera chì capisce una parte di a zona vicinu da u caprettu. À u listessu tempu, hè ancu necessariu aghjustà a parti suprema di u prugnu ligeramente cù u puliticu per liberà u pezzu di u babbu è permettenu di respira liberamente durante l'alimenta.

Solu un paru di ghjorni da a nascita di u zitellu, pudete alimentà u zitellu in pusazione. Hè necessariu cunnosce parechje sapienza di a manera di pettu nantu à u periodu. Una sola mano pò restà nantu à u spinu di a catedra, è a vina chì currisponde à a mussera utilizata per l'alimentazione si deve esse posta nantu à un bagnu bancariu.

Comu amarezza?

Dopu avè cunsiglii per esse ameljami à un ziteddu in u primu annu di a so vita, i sperienti recommandé adhere à un certu regnu alimentariu. In u primu mese di a vita, u zitellu deve esse alimentatu sette volte di ghjornu, cù un scontu di notte sò sei ore. A l'età di u quattru à cincu misi, i regimensi d'alimentazione di sei stati sò deve esse usatu. È da l'età di cinque misi è finu à un annu per amparà cinque volte à u ghjornu, mentre fendu un vacanze di notte.