PUVA-therapy

A PUVA-therapy hè un mètudu unicu di trattà di variate malati di a pelle. A so essenza ghjate in l'effettu cumbatte nantu à a pelle di sustanzi medicinali chì anu una urganizazione vegetali (psoralenov (P) è ravi ultraviolate di onda longa.

Indications per a terapia PUVA

A maiò parte di a pruduzzioni PUVA hè aduprata per a psoriasis di i pedi è i palme. Stu metudu di trattamentu efficace à copse cù sta purga, anche si i maladucenti ùn anu fallutu per cursu u cursu di BUF-therapy. U trattamentu di psoriasis cù a PUVA-terapia pò esse realizatu in casu quandu a persona hà una forma di pezzu è persistente di sta maladie. Duranti i prucessi, a multiplicazione di e cella chì formanu l'elementu rash hè imblocata da tutte e l'eventualità di u sviluppu di plaques hè sospizuale, è eventualmente scurdanu.

L'indicazione per stu trattamentu di trattamentu sò dinò a dermatitis atopica è a muesis di mushroom. A pruduzzioni PUVA hè ancu cunsigliata per vitiligo. Serà utile ancu à quelli pazienti chì anu affettatu più di u 20-30% di a pelle.

A terza PUVA ùn hè micca realizatu in casa. Tutti i procedimenti sò realizati solu nantu à l'ambulatoriu (in un centru policlínicu regulare o centri speciali per u trattamentu di e malatie di a pelle). Drogini presu oralmenti, o aplicati pratichi, è dopu à 2-3 oghji affettati da i siti di a pratica sò esposti à radiavi u radiavi. U tempu d'irradiazione hè prima un pocu minuti, ma aumenta cù ogni sessione. A maiò parte di a terapia PUVA compone di 10-30 sessione.

Contraindications à a terapia PUVA

A PUVA-therapy hè una alta efficienza (85%), è i primi signali di regressione di manifestazione di a pelle sò visibili dopu a 4 a 6 prucessi. Stu metudu di trattamentu hè ben toleratu da i pazienti è ùn hè micca addicribitivu. In ogni casu, ùn tutti ùn ponu usà.

Contraindications à a terapia PUVA sò:

Cusi cun apparechju apprezzate stu metudu per trattà i malati cù a pelle light, cataracti, uremia è rignette. Inoltre, ùn aduprate micca u trattamentu PUVA per quelli chì anu suppressu l'immunità, o per quellu chì hà avutu tumuri maligni. Pruprietà di i mio ciucciu è parechje malatie chì ùn permettenu un bellu pezzu di firmà, spissu impediscenu u passaghju di u ciclu di trattamentu.