Vesuviani per i cani da i so mani

I nostri migghi senza vestiti sò assai friddi in l'invernu, perch'elli ùn impediscenu cun un ghjudicore mooie mellow. Cumu crià una ropa per u cani petite cù i vostri mani, vi diceremu à a nostra classa maestru.

Cosa ti bisognu di travaglià:

A puntata per i cani da u ghjornu stessu cù a so propria manca accunsente cù a rimorca di e misurazioni. A durata di u pruduttu hè misurata da u collu à a basa di a cuda. Avemu bisognu ancu u vulume di u collu è u vulume di a pene.

Sapemu tutte e dimensioni, avete bisognu di calculà u numeru di cicli. Lu mohair finisci dà 36 loops di 10 cm. È perchè per u colpu du voluminu di 22 cm, hè bisognu di piglià 79 loops.

Da i loops typed in u ligame prima a gola, facemu un bandu elasticu di 2-3 cm. Dopu quì aghjunte i cicli. Per fà quessa, prima di appuntamentu u ciculu di seguitu facemu un filu sottu u filu, è dopu avè ligatu - sottu a corda. Facemu questu circa ogni 5 bucuti.

A seconda fila di aghjunghje: dopu à u captu ci stindimu u filamentu da u filu di a fila inferjuri.

Divisceremu u pruduttu in trè parte è riparà i cicli cù i pins. Scudamu e trè pezzi separati. Se a larghezza di u pruduttu hè 24 cm, avemu bisognu à tagliu trè zocca separatamente per 8 cm. Questi sò i nostri rettimi futuri per i peri davanti.

Quandu u nùmeru duminiu di loops hè attaccatu, tornu à trè pezzi di u tile in unu. E torna, avemu fattu cosi 8 cm, prossimu u ciclu di a parti cintrali è tricà i 2 viti separati per altru 8 cm, per chì tuttu hè 24 cm.

Pruvenza u pruduttu annantu à un cane à capisce quanti centimetri ci debbanu attachete un crochet.

Nant'à i filati laterali ci custu una stringa di bucu di l'aire per ottene cundiziunamentu di riparazione per i peri di u cane.

Hè fermerete attaccà à a nostra robba per u cane per i cani cù i so mani i anch'elli per aghjustà i buttone. In u prucessu di travaglià nantu à un ghjudicore nantu à un cane.

Hè fermu per vincere u manichi è di cose à i slotti.

In u collu, facemu un lace è si metteraghju cù serratori.

Queddi di stallà i buttuni in u spinu, è nantu à stu nostru ghjungheru hè prestu!