Dermatomicose in cani

A malatia fungosa chì inasciuta l'arraggi, a lana è a stizza di a pelle hè chjamata dermatomicose. Frà i ghjovani, sta maladie ùn hè micca tantu cumuna trà i misgi. Ma in casu d'infezzione, pò spàrghjela nantu à u corpu. Dermatomicose hè cuntaggiu è per una persona, cusì sia attentu à i sintomi chì ponu appare in u vostru cane.

I sintimi di dermatomicose in i cani

I primi sintimi di dermatomicose sò:

Trattamentu di a dermatomicose in i cani

Di solitu la dermatomicose hè tratta cù i medicazione orali chì sò assai efficace, ma spessu causanu effetti serii. Ora assai assai veterinariani anu cumminciatu à praticà a terapia micca tradiziunale. Tandu cunsigliemu di cummattiri cu dermatomicose cù un antibioticu naturali - calendula . Sta pianta reduce a inflamazioni è prumove a cicatrise tempesta di e ferite. Solu bisogna à appiicà ogni ghjornu à i malini di spiagge di cotti, umidissimu cù tintura (micca l'alcooleti), calendula.

Dermatomicose di cura, una volta una settimana dopu à paese di u cane cù u shampoo, rinfriscate i scaly skin cells, tk. hè una fonte ideali di nutrimentu per funzi. Pudete megliu cù l'acitu di sidru di mazza (2 cuecchi di spese per un vetru d'acqua). A suluzione di vinu, à tuttu u restu, ùn hè micca qualchì malà tira eliminheghja.

L'esporii fungenti re-infecte u vostru cane per un annu, cumu pudendu campà in a to casa vostra parte. Per evitari, avete bisognu perghjamate pericà l'articuli, di vitrughji è di altre superfici cù bleach (1:10).

Tuttu u periodu di u trattamentu finu à u ritruvimentu di u ghjacaru devi esse aduvute internu. Pudete pudè rapidamente è fàciliu di distruisce e spori di i fungi chì sò spressi da a lana.