Comu manciari un cane in generale cù e so mani?

Cù l'acchèttu di u clima fretu nantu à a strada, pò spessu vede i strolle di cani, vistutu di tuta. Un ogettu à a moda ùn hè micca significatu, perchè i ghjacari cù capelli longdi in u munnu crescenu ponu imbarcà, è l'animali cù petite pelle sò più friddianti.

Un bonu luminu o un involu invernu caldu per un cane per cose à voi ùn hè micca cusì difficili. In questu casu, ùn avete micca bisognu di tantu tempu è soldi. In a nostra classa maestra avemu dettu cumu fà una tappa per ogni ghjornu cù i nostri mani. Prima di principià per travaglià, puderà di definisce u materiale. Per fà a ropa per a cascata, bisognu à un pappagallo repellent, chì hè faciule vene da un vechju impastatu. Per un vistitu calzatu, un pezzu di tela da una chjappa invernale innevativi. Emu aduprà un ghjuvellu di u lugume, da ellu riceve un vestitu còddu è còmico per un cani petite.

Cusì ci hè bisognu:

Cumu puderà un capale di un cane?

  1. A parte più impurtante di u nostru travagliu hè un patronu, perchè depene di u disignu di u pruduttu futur. Prima di vagnari a vostra ropa per un cane, appricà un patronu à u tagliu è disciugà un contellu cù un calchinu o un lapisu, affinchendu una vantage di 1,5 cm di cunversione per e costi. A noi hà vutau: un pezzu di tela per un troncu 32 cm longu, duie piezzi per manichi - 8 cm, 2 detti di e sbagliati - 3 x 6,5 cm è un pezzu per un collar - 4.5x8 cm.
  2. Perchè ùn hè impussibile di cose cun fortazione cù i so propria mani cegamente, "avemu da ottene a pezza resultanti da particles in a nostra mascota. Se ogni cosa hè giuda è e dimensioni sò correcti, aghjustemu i dati di i pannelli in meza, cose à e manichi, è segellani i costi.
  3. Allora, e manghju sò stati cunfitti in a basa, è avemu a processà a cunfini cù u overlock.
  4. Scrivite e maniche di i manichi di fronte è di i revesi longu à a seccion longitudinale è sopra.
  5. Stitch a costi frontiere media è prucessa cù un superloccu.
  6. Intuccasà a meza di u dettu per u collu è cusì a stata resultanti à l'annu.
  7. Pusitondu u collu in u collu, chì si mette cù un pinu, cusì è cippone.
  8. U sciccareddu resultanti per u ventu à e longu hè ancu infundate cù un superblanche.
  9. Comu pudete vede, hè assai possibbili di cuddà macinati per i cani cù i vostri mani. Avemu un vistitu accussì beddu.