Ahatina Snails - Contenutu

Molti parechji affruntarii dopu ad avè acquessu animali. Quandu ci hè un desideriu d'acquistà una petite, ci sò assai prughjetti attanti - mancanza di tempu libbira per cammarà, a lana in casa, allergii, etc. L'ottima solu per questu casu hè di voi per cumprà un acuariu cù un caracalla.

A famiglia akhatin hè unu di i cleverest è cleverest among molle. Quessi caragò, più prestu cumu possu truvà una lingua cumuna cù i patroni. I so i pruprietariu anu cunsiderate i so animali affissassi, amatori, amuzzu è toccu. Oghje, parleremu di quelli caragòni di l'ahatinah, chì sò faciuli di a ravaganti in casa, è cuntenenu ancu di i so cuntenuti, alimenta è cura .

L'infurmazioni ufficiali di Ahatin

Akhatin hè u più grande rapprisentante di carcàu di terra. U diamitru di u cunchju di questi molluski righjunghjenu à 25 cm, è à longu u largu si crecianu à 30 cm. Per u mantenimentu curretta di ahaatin in casa, hè necessariu sapè a materia prima nantu à l'anatomia di questa spezie.

Un caraggiu africanu ghjiganti àutru cà carapace è u corpu hà l'ochji, u culu, u rinaghju, u lungu è u core. A sopra d'achatin si compone micca solu cù l'aiutu di u pulmone, ma ancu à traversu a pelle. A cunceta pruteghja contru i periculi esterni, è ancu a siccà di a pelle. À i so tentaculi, i carrabuni scopre u mondu cun elli, percienu i fuzzini. A vista hè assestata assicurata in l'ahatine.

Cundizioni per u mantenimentu di babbalu in u terrariu

Terrariu adattatu pà i caracili sò un cuntenutu di vetru, plasticu o plexiglas. Per l'esistenza dispusizione di un individuu, u vulume di l'acqui duverà esse almenu trè litri. Sì vi vanu più ahaatin (3-5 unità), pudete avè da compreu una capacità di 20-30 litri. U terrariu deve esse cuparti da una tapa cù forolle.

U cuntenutu di ahaatin hè cuntenutu di a prisenza di u litru di u tarrenu in u fondu di l'acqui. L'opzioni ottima hè un sustrato, spediu in un spessu di 5-7 cm. U sustrato secondu qualchì solu, ma assai credi chì u cuddinu di caragò saranu compostu purcu, coccu o turf. Ùn hè cunsigliatu per aduprà leite di arcilla, scorza profonda o legnu fastidiosa. U sustratu più sèmplice hè sfunnate a soia o cunchju di l'avellana o u core di castagne.

Pigliate l'acuariu è cambia a littera almenu una volta di ogni 1,5-3 mesi. L'illuminazione artificiale permanente di a cecchienne ùn hè micca perceivedu, per elli hè impurtante di cambià u ghjornu per a notte. Siccomu l'ahatina hè un biscuttatu africanu di l'Atlanticu, a tampiratura di a so stanza cambia in a rangità di 20-28 gradi. In u ghjornu, i carcuni ammuccianu da a luce, perchè pò putate muscone è particelli di velli ceramichi in u terrariu.

Sposu di babbalu

Un elementu impurtante di u cuntenutu di u babbalu hè u ahatine hè a so alimenta. À a casa, hè permissibile per dà una varietà di erbe - dente leone, pianta, clover. Ogni babbi cum'è verdura è frutti: pumpkin, patate, cipudine, manzili, lettuce, melone, è ùn ancu ùn si ricusanu di legumi. Pudete sperimentu senza sapè cumu cun l'alimentariu, avvilinatu ùn pò esse micca. Se ùn avemu micca cusì chistu o questu pruduttu, u babu hè micca toccu. L'alimentazione deve esse variata è chinu di vitamini. Ani ghjovani avè bisognu à nutriscia ogni ghjornu, è per adulti, ahaatin hè abbastanza 2-3 per simana.

Perchè u crescita di a càscia hè impurtante l'abbundanza di calcium in manghjà caraccioli. Per fà questu, aghjunghjendu sbalatate naturali o di forra, caccia d'oca, pietre minerale o calcariu à a dieta di ahaatin.

Bathing ahatin

I carcuni africani l'amore di l'acqua. Pò esse bagnati sott'à una piccula tappe d'un tappu o sottu una regula. L'acqua ùn deve esse ghjustu, ùn deve esse bè calda. Quandu l'acqua ùn hè micca adattatu per l'ahatinam per una certa raggiuni, ovenu in u so cunchju.