Toxocarose in cani

A vitalizia in i cani hè una malatia parasita, causada da larvule ascaridi localizati in u stomacu è l'intestini.

I sintomi di toxocarosi in cani sò sviluppati gradualmentamente, ma elli avevamu a cura, - hè una manifestazioni di l'anemia, espansione, perdita di gattiva, vomitu , indigestion. Toksokary hà un effettu tossicu annantu à l'organettu di l'animali, questu pò causà disordini in u travagliu di u sistema nervuu, chì guidanu a petite à u statu di l'excitabilità aumentata è ci sò casi d'aggressione immutivata.

Se a cundizione di u cane hè digià severu, ci pò esse cumune , un attaccamentu nervuu, sagnante. Sta maladie hè particularmente dolore per i cresinsudine - puderi chinuvermi cù duluri, muzzucu, scorchì senza ragione apparente, è in u vomitu spessu i spusali di tanglo di toxocar. In i cani cù l'inzucarosi, l'immunità hè abitata, ponu esse spiegà à ogni infizzioni, è in u risultatu, crescate in età vechja.

Chì duveraghju fà chì u ghjovanu hà cumpressu?

Avè scupertu i primi sintomi di a toxocariasis in un cane, hè necessariu per andà à una clinica veterinaria è, trasfurmatu l'analisi d'un prucessu è avè cunfermatu u diagnosticu, principia immediatamenti u trattamentu.

Per affucà a cundizione di u cane è reduce u gradu di infizzione cù parassiti, ci sò parechji medicazione: Levamizol, Mebentazol, Azipyrin, per cuccioli - Drontal Junior. U trattamentu di una mascà cù un organu di vermiculite debilitatu deve un accorsu prufessiunale, postu chì u corpu hè una alta carica tosca, è questu hè una implementazione integrata di l'intervenzione medica cù a terapia di ditossifera.

Tutte queste droga pò aiutà à trattà a forma intestinali di toxocariasis, ma, sfurtunatamenti, avemu averia chì ùn ci hè mancanu efficace di tratà a toxocariasis viscerale. Ma, però, per una bona salute di u ghjinuu peri puliticamenti per trattà a petite da i parassiti intestinali.