Calcitovirus in felici - sintomi

Oghje, sfurtunatamenti, i malati virali sò spargugliati. E sò malati micca cà i ghjente, ma ancu i nostri gatti prediletti. Un such virus è calcivirus.

Cumunu di u mondu, u calcivirus hè a causa di a malatia di u gattu. Affetta a cavità orali è i tratti respiratorii di i nostri animali è, in i casi severi ancu e articuli. I castagni sò raramenti malati, ma si sò micca isolati da altri animali, a probabilità di a calcivirosis hè assai alta. Dunque, se si senti chì avà eranu casi di malatie in a vostra zona, hè megliu per plantà un gattu. Parechji dicenni di variità di stu virus sò caminari nantu à u pianeta. U cat ingravidatu, se si sia malatu, a malatia tindrà una forma più ligera.

I modu di infezzjoni da u virus

In l'ambienti, u calvrieru ùn vi micca sempre. Ma datu chì u virus hè spartutu da u corpu di u ghjattu durante un bellu pezzu, questu hè spiegatu u so vastu diffusionu. I misgi sò infatti da l'altru di u sistema respiratorju, i nostri articuli di u ghjornu è ancu i prudutti. U virus più periculusu per i ghjovani gatti è quelli chì viranu una famiglia di grande cat.

Sintomi è trattamentu di calcitichi in i misgi

Se u cat si mantene in boni cundimi è hà una bona immunità, allura a malatia pò ancu saldà. Ma u gattivu debilitatu da u momentu di infezzjoni à a manifestazioni di i primi sintomi avè parechji ghjorni. Perchè u virus hè variable, i nostri animali pò esse malati durante dui o trè simani. A maiò parte spessu calcivirus si manifesta in primavera è autunumata.

I Signori di calciticosi in i misgi sò simili à u virus di a gripe in l'omu. Cudi stranni, anu un corpu cù u nostru pienu i làrichi di l'ochji. L'animali hè diventatu è indiferente à tuttu. I nostri animali pò aviri una febbra e si ricusanu di manghjà. In i misgi, i tulliculi è di a bocca di volte oliu inzuccarati, i ghjungi addiventanu infartu è scrivevanu. Ma u signu più impurtante di sta malatia sò i vesiculate chì strughjanu è in u locu ultracicelli in a bocca è in i nostri di a forma animali. A maiò parte di u virus si accumule in l'amichi.

I più sughjetti di sta infezzjoni sò gattini. Puderanu morti uni pochi ghjorni dopu à l'iniziu di a malatia. I sintomi di calcitichi in gatmi sò manifestati in forma di tezza, chì passa rapidamente in tracheitis, bronchitis e pulmonía. Gattini altru di manciari, accumincianu a vucche è di a mischju.

Perchè calciviroz hè una malatìa di una natura virale, l'animali hè stata postu più correctamente. Se tenete assai gatti in a vostra casa, in u futuru hà da salvà nisura innecessaire. U trattamentu di e vacche ciatu hè dumandatu à eliminà i sintomi. I misgi sò datu droghe antivirali, vitamine è droga chì aumentanu l'immunità. Assignate antiinflamatori, drogues decongestant è antibiotici in casu d'una infezione sekundaria. Siccome a maiò parte di a bocca mucosa palesa, i misgi sò rigiati da a cavità di a bocca, digenu in l'ochji è u nasu, è si anu una tezza danu duttori chì aiutanu à sputter the sputum. Per fà più faciule per un cat per manghjatu, per un tempu avete bisognu à rinunzà l'alimenti secchi .

U diagnosticamentu di calciviroz pò solu esse fatte da un duttore nantu à i testi di laburatoriu è l'esaminu di l'animali. Se a bocca di u gattu sona parechji, hè bisognu di vede un medico perchè più preludice per esse cumplicità. U trattamentu di i casi severi di calcitichi hè pussibule solu in a clinica.

U ghjattu sick hè isolatu da altri animali per almenu un mesi. I platti da quale si mancia, è ancu u lettu in u quali a vacca putente hè dorme, hè trattatu cù disinfettanti. E dopu a ripertazione, hè necessariu di fà un teste di laboratorii ripetutu per a prisenza di u virus.