MRI di vapuri cerebrali

Stu metudu hè un metudu pruduttu è assai effittivu di storia. U principal beneficu di l'MRI di i vignori cerebrali prima di tomografia compulita hè di ottene una stampa più clara, grazzi à quale hè pussibule identificà a malatia in a prima etapa. U metudu sò largamente usati in a neurosurgia è a neurologia per l'esame di l'adulti, i zitelli è ancu e pregnant.

Chì hè a MRI di u cereu?

L'articulu di risonanza magnetica proporciona imagini bidimensionali è ancu tridimensionali di arteriasi, vini è tessuti circunvicini. Sta tecnica permette di ottene l'infurmazioni necessarii di a prisenza di i patologii.

Per a descifrazioni di a MRI di u core, l'aterosclerose, a vasculite è altri prutezzione pussibuli sò determinati. Cù l'aiutu di i programmi speciale identificanu l'indikatore principale, cum'è a natura di u flussu di sangue è u spasm di l'arterie.

Indications per MRI di u cervu

E i Surveys sò ricumandati per i prublemi chì anu stati problemi:

Preparazione per MRI di u curu

U prucessu stessu ùn deve micca bisognu di preparazione speciali, salvu un esercitu perviu hè realizatu. Prima di tomografia hè necessariu:

  1. U cambià in un capeddu especial chì ùn cuntene elementi di metalli.
  2. Hè impurtante ancu di sguassà ghjuvellarè, capelli di capelli, dentate.

U metalu pò degrade a qualità di l'imagine, è u campu magneticu generatu pò disattivà l'equipamentu.

Prima di a prucedura hè impurtante infurmà u duttore nantu à a presenza di prugetti metallichi, valvula di cori o impiegante in i denti.

Cumu hè a MRI di u core fattu?

A durazione di u prucessu hè di trenta à sesimu minuti. Mentre chì u paci hè in una pusizzioni fixa, l'scanner situatu sopra à u so testa trasmette a imaghjera à l'urdinatore situatu in a stanza vicinu. A cumunicazione cù u duttore hè sustinutu da i medii di u micru internu.

MRI di u cori di u cuntrastu permette di piglià infurmazione più precisa di u core. Prima di a prucedura, un agentu di cuntrastu speciale hè injectatu per intravenii, chì entra in u sangue, cuncintrà in a presenza di tumuri è tessuti avessi.

Contraindicazioni à MRI di u cervu

A tomografia hè stretta contraindicata à i seguenti gruppi di particularità:

Avè avè esse attentu à esaminà, in casu di stu casu:

U mèdicu di ragiò analizà a cundizione di u paci, è immediatamenti prima chì u procedimentu hà da decide nantu à a so cummanda.

Hè dannuu à realizà MRI di u cervu?

Circunscente di e cumbugliu di effetti effetti à a tomografia ùn anu ignotu. Perchè l'encuesta ùn usa micca a radiazione ionizante, pò esse ripetuta senza teme. Ci hè signalatu di claustrofobia per u pacìficu in un spazi cunfinatu. Hè impurtante d'avvistà in avanzata nantu à a prisenza di un fobu di fobia.