Cupcakes in una caldera doppia

Cupcakes cottu in una caldera doppiu ùn prudenu di abbandunà qualcunu indiferente. Amma di gentile è friable necessariamente cunquistà tuttu cù u so gustu unicu è astutu. È, grazia à a so cucina in una caldera doppiu, sò assai lighjini è diliziosi. Sò boni per sirvirsani compota d'arba o cunfettu di frutta. Dunque ci cunzidira cun voi parechji ricetti per cupcakes per una caldera doppiu.

Curd cocieddi in una caldera doppia

Ingredients:

Preparazione

Per preparà u pasticcio di curda, piglià l'ovu è a battezu bè cù u zuccaru in una foglia cumminciosa. Aggiuncenu u casgiu pastene uparice è aghjustate bisognu. Poi pour l'acitu di soda, a cinna è a farina tamanta. Emu mezclate tuttu sottu à ottene una massa homogeneia.

Spicchendu a pasta pasta in u moltu è aghjunghje in un vaporetto durante 40 minuti finu à chì hè prontu. Allora turnemu i muffins à un pane, sprinkle cù u zùccheru in puli è u serve nantu à a tavula.

Muffins di marmi in una caldera doppia

Ingredients:

Preparazione

Oghji sò spartuti à schouti è griglia. Poi a battiri u whisky finu à ottene una fughjita spuma. Aghjunghje l'uvizzati, a farina tamanta, u zuccheru è u zucchero di vellerie. Imbulighjate cun apparechja tuttu è dividite in 2 parte indè. In una parte di a prova, aghjunghje u coccu. Pigliemu un muffin per cupcakes, cupre cun lampadine è pudemu spuntà i dui testi. Cunniscendu caghjoli di pavese spruvata, coperta cù foil, è mette in un barca di steamata di 50 minuti.

I cupcakes cociuti sò liberati da u papila, spedinu cù u zuccaru d'aranciu, poivita cù un zucchero pultu è serve nantu à a tavula.