Cumu ricchisce cù magic?

Parechje persone chjama chì, anche u travagliu è a diligenza ùn sia micca riccu. Per cresce a situazione è attraversu furtuna , pudete aduprà magia. Ogni persone hà un certu potenziali, hè impurtante per obbricà corretu. Pudete usà diversi ritimi, fà un talismanu, etc. A più impurtante hè di crede chì tuttu saria di sicuru.

Cumu ricchisce cù magic?

Forsi per algunu chì sappiru stranu, ma avete bisognu à amassi u soldi è trattà cù rispettu. Per esempiu, a frasa "Ùn avete micca soldi" hè spessu usata, hè un esempiu vivu d'energia negativa. U rispettu di i soldi pò esse cum'è:

  1. Pudete sempre mette in a purse, è da u più chjucu à u più grande è di u frontu.
  2. Ùn mai e lasciate un purse vacante, devi esse almenu una nota.
  3. U soldi ùn devenu esse in muvimentu, perchè ùn lasciarà micca in un stoccante, u mette nantu à u prepositu.
  4. Cumprate puru un talismanu - Monete chini, attaccati cun una cinta rossa. Pudemu à un purse, è vi darà soldi.
  5. Sempre aghjunti, almenu parte di u vostru inguardo, u 10%. U travagliu da u principiu - cumu si sguassà cum'è.

Un impurtante compitenimentu di u prucessu, cumu si pò ricchisce cù l'aiutu di magia hè pensatu. Per quessa, se u so sonniu nantu à qualcosa, pudete dì in forma affirmativa, per esempiu, "Avete soldi per cumprà l'annu", "Aghju ricivutu", etc.

Quantu fast to richerà in magia?

Ci sò parechji rituali diffirenti, chì facenu possibli à migliurà a situazione materiale. Per esempiu, u luni cuminciatu prima di a matina piglià un novu pezzu cù a chjave inserita è leghje nantu à questu cunghjunta:

"Venuti grisa lupu in a fossa boscera per circà una lieja di biancu. U lebru ùn hà micca travagliatu, ma truvò un casket foraggiatu, unchiatu di schernu, unguatu. U pezzu di u zuccaru hè robba, argentu. A chjave di u casket in l'acqua hè oculistica, da a ghjente chì hè salvezza oculta. Solu à mè a chjave in una superficie acquafendu à truvà, trà e pedi, si grasses. Un omu simplice, micca un lupu grecu, ma à mè u servitore di Diu (nome) hè a chjave. Trovu a chjave, vippite l'armunghjule, i petri, aghju piglià e gemelli, l'oru, aghjunghjeghju i argentu. Oculu a chjave per fà realità ".

Dopu questu, pigliate a chjave è l'ponu cum'è un colpu à u to collu. Questu averebbe per ella stessu flussu di cajoli. Rapidu ponnu riccu cun l'aiutu di a magia aiutà aiutu un rituali. Avete bisognu à passà nantu à a luna crescente u ghjovi. Sit à a tavula è lume un parechje chjamati veli. Pigliate una piccula foglia di carta è scriva nantu à u vostru nome, è un signu di dinu. Fate tuttu in lentu per fà bella. In un vaso cun un tinte, mette una nota cù l'inscription. In cume, in turnu, sutta sete muniti di duminii diffirenti, anche ricusendu sta cuspirazione:

"Muniti spumanti, muniti sò sbocchi, più di più da elli. Venite e muniti, induve ùn espere micca, d'avà, ùn aghju micca più a bisognu.

Ùn deve trè folla di luglio in u canningu è cercanu a tapa. Pigliate à questu una maschera monetaria è u mette in un locu illuminatu.