Artemisa di Efese in Grecia antica - miti è liggi

I dimònii immortali di l'Olimpu anu intesu preoccupa di u menti di u populu per parechji mil anni. Adirememu i bè è stile è dipinti, leghje è riteverà i miti di a Grecia antica, vedi film nantu à a so vita è l'avventura. Sò stati vicinu à noi chì, cù tuttu u immortalità divina, nunda umanu hè micca strangulitu à elli. Unu di i caratteri più brillanti di l'Olimpu hè Artemisa di Efese.

Qual hè Artemisa?

"A Bear Goddess", a patrona di i muntagni è i boschi, a patrona di a natura, a dea di a caccia - tutti quessi spermini riferenu à Artemisa. Frà l'albergu di l'abitudini di l'Olimpu, Artemis ocuva un locu spéciale. I so imagine in a forma di una ragazza fragilità admiranu grazia è bellezza. Hè difficiulmente imaginate chì Artemisa hè a dea di a caccia, distinguished per ruthlessness e vindictiveness.

Ma micca solu a cruelità di a dea era famosa, ùn hà micca micca esse trattatu animali in i bosculi, ma hà pruteziu ancu u mondu di l'animali, i furesta è pande protetti. Artemisa hè stata trattata cun pregu di e donne chì vulianu fà fà fà nàscita o muri senza u dulore. U fattu chì i grechi era cunsideratu reverendo, mostranu artefatti cù a menzione d'Artemisa di Efese. U famusu tempiu in Efese fu prufitatu da Herostratus, ci era a famosa statua di Artemisa un breasted. In u so locu fù custruitu un templu più famoso di Artemisa, chì intrì in i seculi meraviglie di u mondu.

Simbulu di Artemis

A bella godosa di cacciatore avia un cumunitariu di ninfi, ella stessu hà sceltu a più bella. Eranu obligati di mantene vergini, cum'è Artemisa stessu. Ma i simboli principali, chì riclamanu l'Artemisa immediatamente, sò l'arcu è i frechi. I so armi di fideltà anu fattu da Puseidonu, è u cane di a dea Artemis appartine à a divinità di Pan, chì a dea u pricò. À l'articulu scultore più famosu, Artemisa hè vistutu di una tunicula curta, hà turratu cù frecce sottu à e so spalle, è à a so vicenda ella un doe.

Artemis - Miti di Grezia antica

A diu Artemisa in a mitulugia greca hè un caratteru chì spessu si ncontra, ma micca assai tipu. A maiò parte di e stori sò in a vindetta di Artemisa. Tali esempii pò esse:

  1. U mitu di l'ira di Artemisa chì Calydonian King Oyney ùn purtalla i rigali necessarii da a prima vaghjimu. U so postu era un porchju chì hà distruttu tutti i culturi di u regnu.
  2. U mituu di Agamemnon, chì hà tuccatu u distrettu saggiu di a dea, chì a figliola di Iphigenia era sacrificata. A Artemis, ùn hà micca tombu a donna, ma l'hà rimpiazzatu cù un doe. Iphigenia divintò a sacerdotessa d'Artemisa in Tauris, induve era abitudine di sacrificà umane.
  3. Ancu Erculi anu da scrive disculpi per Afrodite per u lamentu di morte
  4. Artemisa punitava duramente a ninfa Calypso da u so cumitariu per annunziendu u so votu di mantene a so virginità, succorsu à a passione di Zeus, a dea hà tornatu à un osteru.
  5. U bellu figliolu Adonis hè una altra vittima di l'invidiusa di Artemidi. Era l'amatu di Afrodite è hè mortu da u porchju chì Artemisa hà mandatu.

Artemisa è Actaeon - un mitu

Unu di i miti brillanti chì mostravenu a natura dura è intransitante di Artemisa hè u mitu di Artemisa è Actaeon. U mituu cuntene di u bellu cazadoru Actaeon, chì, duranti a caccia, era vicinu à u locu induve Artemis piace à bagnaraghju in acqua chjaru di fiumu. U ghjovanu hà avutu a disgrazia per vede una dea nuda. A so còllera era cusì grande chì ella hà imprudentatu u passaghju in un cervu, chì era tombatu da e so ghjacari. E i so amici, annunziendu a brutal massacre, si raligraranu à una preda per un amicu.

Apollo è Artemidi

Artemisa nasciu da u Signore di l'Olimpu, Zeus, a mamma d'Artemisa, a divinità di a natura Summer. Zeus, scantannusi chì a mugghera sposa di Hera huddianu Leto nantu à l'isula di Delos, induve hà dettu nascita di Gemini Artemisa è Apollu. Artemisa nasciu primu è immediatamenti hà cuminciatu à aiutà à a mamma, chì durante una longa volta è duru avertitu à Apollu. Doppu, e donne di u travagliu dirigitanu à Artemidi cù invucazione per fà nubile di faciule è dolore.

Gemole astru Apollo - u diu di u Sun , patronu di l'arti è Atremida èranu sempri vicinu à l'altri è à cunflitti anu da prutezzione di a so mamma. Viddanu avenalmente Niobe, insultannu à a so mamma, privendu di tutti i zitelli è si trasforma in una petra eternamente chiancente. Un altru tempu, quandu a mamma di Apollo è Artemisa lagnana di l'estrazzioni di u giienttu Titius, a so mancosa a freccia. A dea era pruteghja da a viulenza, nò solu da a so mamma, ma ancu da altre donna chì si vultò per ella per aiutu.

Zeus è Artemidi

Artemisa, figliola di Zeus, è micca solu una figliola, è una favurita, chì hà stata com'è un esempiu da una età curretta. Sicondu a legenda, quandu a dea era trè anni, Zeus li dumandò à a so figliola nantu à u donu chì averia avutu da ellu. Artemisa vulia esse una virginità eterna, per avè un capu, un arcu è frecce, di disposti di tutte e monti è i boschi, per avè parechje nomi è una cità in u quale seria onorevoli.

Zeus cumpiitu tutte e dumande di a so figliola. Addivintò a divinità undivided è difensore di e muntagne è di boschi. In u so sèculu eranu i ninfi più belli. Ùn era reverite micca in una cità, ma in trenta, ma u principale era Efese cun u famoso tempiu di Artemisa. Questi cità purtate vittimi à Artemidi, feste festività in u so onore.

Orioni è Artemis

Orione, u figliolu di Puseidonu, diventò una vittima involontaria di Artemisa. A dea greca Artemisa fù impressuada da a bellezza, forza è capacità di caccià Orion. Ella suggeriu chì ellu esse u so cumpagnu nantu à a caccia. À u tempu, hà cuminciatu à sente un sentimentu più profundo per Orion. Sorella Artemisa Apollu ùn hà micca piace l'amore di a so surella. Cridìa ch'eddu principia à purtà micca u so funziu è ùn seguitanu a luna. Decidiu scurdà di Orion è hà fattu cù e mani di Artemisa stessu. Mandò Orion à pezzi, u prugettu di sèntelu chì a so surella si mette in un puntu suttu in u mari, ridiculendu cù ridicule.

Artemisa hà una freccia freccia è ghjudò a testa di u so amatori. Quandu vide à quale l'hà chjapputu, ella cascò in disperttà è andò à Zeus, pricighjendu à revuzioni Orione. Ma Zeus rinunziò, Artemidi hà dumandatu à pudè almenu admirar Orion. Zeus hà simpatizzatu cù ella è mandonu u Orione à u celu in forma di una constellazione, cù ellu hà cullatu à u celu u Siriu di u cane.