Diu di u ferru

Hefesto era cunsideratu u diu di u focu è u travagliu di ferista trà i grechi. I so genitori sò Zeus è Hera. U zitellu era natu cumeriu, perchè a mamma u cacciò fora l'Olimpi u cagiu in l'Oceanu. Hè stata salvata da a divinità di u mare di Thetis è di Evrinom. Hà cresciutu in a so grotta sottucattuale è hà amparatu l'impresa di ferraldi.

Storia di u ritornu di Efseiu à l'Olympus

Per via di a vuluntà di vendetta, Festuiu custruisce un tronu d'oru per a so mamma. Quandu Hera si truvò nantu à ellu, era espositu. Nuddu pò esse liberatu a dea di i cateni fortesi. Dunque, i dii mandati à l'autore di stu invenzione. Héfagiu ùn hà micca vulutu ritornu à Olimpu. Allora u diu era cumunitatu cusì, mandonu à Hefestu Dionisiu - u diu di u vinu . Avèndulu cumandu Efestu, assedò à l'Osla è u purtonu à Olimpu. Sottu influenza di u vinu Dope Hefesto pardunò a so mamma è a liberta. Dopu à questu, u grecu di u ghjurnale grecu s'hè stabilitu à l'Olimpu. Per cumpensà u difettu fisicu di u so figliolu, Zeus è Hera cullonu Hefesto, a sposa più charming - a dea di l'Afrodite d'amore.

U diu di u ferru di i Grechi Hesphaestus, si stabilitu nantu à l'Olympus, ricustruìu tutti l'abitazioni di i dii. Hè difficiuli di dì cumu viaghjavanu prima chì u diu di u ferru arrivò à l'Olimpu, ma avà stàvanu in palazzi luxurii di l' oru è l'argentu. Un palazzu assai prisenti in Egeiu. Ùn vulia micca rinunzià l'articulu di u ferru, cusì creò un grandisimu attellu in u so palazzu. A difeite di altre dii, Efestu ùn hà micca bisognu di travagliu fisicu.

I deuses spessu chjappini nantu à i zuppie di Hefesto. Solu Hera hà trattatu cù curazione, sensendu a longa culpabilia davanti ad ellu. Ellu rispose ancu u stessu. Quandu Zeus è Hera pelistate, Héfagiu sempre hà pigliatu u partitu di a so mamma. Un ghjornu u me babbu u caccionu da l'Olimpu. Hèphaestus hà scappatu à una grande trajectoria è sbarcò com'è u risultatu nantu à l'isula di Lemnos. L'abbitanti di u locu fèranu salutati cù ellu, perchè u diu di u ferraldi faciu una falsa in u voltu Moshippu, è stètimu quì.