Canal Pangalan


L'isula di Madagascar hè cunnisciuta micca solu per i parchi naziunali è i platti bianchi. Ci sò altre locu interessante chì vale a visita per ogni turistu. Pangalan pò ancu esse cunsideratu cum'è una attrazioni separata, u viaghju chì vi darà assai impressioni pusitivi.

Scuprendu u canali

U canali Pangalan hè una trasporti di trasportu importante di a costa orientale per parechje chjuchi. A durata di u canali hè 654 km. Territoriamenti, cumencia à pocu à sudu di a grande cità di Madagascar Tuamasin è si stendi versu Manakara. Grazie à u canali, quelli chì ponu accede à l'urbe locale per una distanza di 480 km è dispunite e merchenzie à i locu riccu à l'alcune è i paesi isolati, induve ancu e strade ùn portanu.

A grand inaugurazione di u canali hà realizatu in u 1901. I travagliu di u travagliu hè stallatu di moltu tempu: era necessariu di cunnetta una catena di lagune è petite laghi in u sistema di l'acqua. In certi lochi, u canale hè assai vicinu à a costa di Madagascar, è cù l'Oceanu Indianu hè divisu literale 50 metri di terra.

In u 2003, France publicò un documentale per a custruzione è operazione di u Canali Pangalan. Oghje, nantu à u canali, i scuperte abbitate sò rializati per tutti quelli chì vanu a vede a vita cumuna di a pupulazione lucale.

In u canali di Pangalan, migliori di pisci è d'aus live, i cocodrils natu in questu, è i boschi circundante sò abitati da assai religiù animali.

Cumu à u canali?

Per vede u Canale Pangalan, avete bisognu à visità a grande cità portu di Madagascar - Tuamasina. Hè da quì chì a maiò parte di i turistiche cammina per u canali nantu à una barca o prima di barca.