Madagascar - praia

Exotic Madagascar , chì pocu hè spessu chjamatu "l'isula di a vanira", hè diventata sempri più per u turista. E questu hè assai meritatu, cum'è l'isula imprese vittime cun una storia interessanti, unicu paese d'animali è vegetale è abbitanti amici. E più di 5 km di i boni pochi aresti di Madagascar, framed by coralli di scettini - hè un locu perfetta per a famiglia è di ricerca activa.

Top 5 Beaches in Madagascar

Scupremu per quale parte di a costa di l'isula hè più piacevule per esse ricremente:

  1. U primu locu in i nostri top five hè Nosy-Be - a spiaggia di più visitatu di Madagascar, chì hè inclusa in i più 20 platti di u mondu. U so nomu, chì si traduce cum'è "smelly gustu, fragranti", Nusi-Be ricevutu grazi à l'arbuli grandi grandi di ylang-ylang. In più di a chjesa bianca, Nusi-Be pò offre hoteli di lussu, boni ristoranti è discutteti à i turisti. E sping e snorkeling in l'area di l'acqua di a spiaghja hè ghjustu.
  2. In a linea chì seguita hè a seconda spiaggia cchiù famosa di l'isula - Ile-Sainte-Marie , circundatu di e cose misteriosi è un pruduttu di palme di coconut. Per diversu questu locu hè un veru paradisu, perchè ùn pudete micca vede biss morays, rai è i tarri di mare, ma ancu per tuccà a varietà di coralli. A fine di l'estiu, i turisti anu osservatu i balli migratori. Hè nutate chì a spiaghja hè nantu à l' isula di Sainte-Marie , chì hè nantu à a costa est di Madagascar, perchè ci hè una bona chance per incontru cù i marrachi.
  3. In u top cinque quasi sò intactu, e vèrgini piani da a baia di San Augustino . Questi turisti cresce una stranda grandiloccata, onda sbagliata è un mondu sottucapu rico. Per un pocu di chilometri, i scoglii di corallo sò inveteru bè. Hè un petit inconvénient è l'arraggi di mari, chì appena si apprise in l'arcu è ponu dà diversità di qualchì problema. Infrastruttura di ricerca di a spiaggia hè sviluppata à un nivulu suffucatu assai.
  4. Per gastà un vacanze invernu nantu à a spiaggia di Nosi-Irania , chì hè nantu à a quarta pusizioni, qualsiasi somali di viaghjatore. L'intrattenimentu populari hè un passu passendu longu u sputinu longu di a pura sera chì cuntattenu dui islettachi. À a spiaggia ci sò tutti cundizioni per i sport di l'acqua. In i custieri corsi ponu scuntate cù delfini, i tiburori leopardo è i tarri di mare. U marcatu di a spiaghja hè un hotel fattu di materiali naturali, Nosy Iranja Lodge.
  5. Finisce i primi cinque platti di Madagascar, un paradisu di natura Nusi-Kumba , secremente chjamatu l'isula di lemuri. Questu hè un postu attrattivu per rilassate cù i zitelli. A ora, a natura salvatica hà surviviu quì. A presenza di un omu pruduce solu qualchi paesi è un paru di mercati nichi. Arennu biancu, flora e fauna unica, scubadore di prima scossa, suli brillanti è i locali amichevole - chì àutru vulete vulete un vacante excelente?