Madagascar - chì fà vene?

Va a visitaru stu paesi exoticu è sorpreneur, assai viaghjatori di interessanti in a quistione di ciò chì porta cù Madagascar . L'isula hè famosa micca solu per prudutti artighjanali, ma dinò per una larga varietà di vestiti naziunale.

Souvenirs di l'alimentazione da l'isula

I pupularii sò principalmente impegni à l'agricultura, cultivate diverse fruttu, spezii, risu. I prudutti più populari chì i turisti purtanu à a so patria sò:

Souvenirs tessili di Madagascar

Comu rigalu di e donne o di i culleghi, pudete assicurà e tagliu di tagliu riabilitariu rinfrisu. Sì si sò stati bè guastati in u corpu, pigliate e robba tradiziunali - una lumera. À l'isula, stu futnu hè purtatu cù piacè di l'omi è di e donne. L'uggetti pò varità da u biancu è u biancu à u verde strisu, cù figuri geomtrigei di sfumaturi unichi di marrone è roziu (tali vinnutu in i Settlements di Sakalava). U materiale pò essa sita o u cuttuni, brillanti o matte. Quandu s'agisce à una lumera, ùn ti scurdate di piglià a struzzione illustrata, chì mostra com'è impregnà u vestitu in u corpu.

À u costume nazionale era cumpletu, avete bisognu di cumprà l'ornamenti pearly da u cornu di zebra. U robe hè chjamatu "mulgas" è hè tradiziunale presentatu à a seconda mità. In Madagascar hè di vende a compra di prudutti di cuttimi: cammis, bufanu, mantelli di tigli cù diversi embroidi, etc. U prezzu mediu hè di circa $ 7.

Souvenirs cosmetichi

L'intrattenimentu di l'intrattenimentu usa l'usu naturali naturali per a cura di u corpu. In cosmichi, l'aborigini utilizanu l'olii essenziali, l'arbe è u bagnu, senza l'aghjunzione di tinte è altri cumpunenti periculosi. U regnu bellu rigalu sarà:

Pudete ancu cumprà una guirlanda di vetiver, chì palesa perfetta cun una fessina, ecc. Tutti issi fondi sò assai affordabbli è costanu circa $ 2-4 per l'embiu.

Bijouterie da Madagascar

Viaghjatori chì vulianu cumprà pezzi più caru, avete deve cura di l'orfidi di l'oru, l'argentu cù una scatteratura di pietre preziosi è semipreziosi. Quessi sò spessu minate in l'isula, per esempiu, emeralds, zafiri, topazi, diverse cristalli, etc. I prezzi sò cume da $ 35.

Quandu compra un pruduttu, hè necessariu di piglià un certificatu, chì devenu esse presentatu à l' ariaportu per piglià a casa di gioielli. True, i vindite sò bè ​​cunsigliu di questu, è dà cunsigliu di un documentu ancu in u mercatu. Ùn vi scurdate di indicà à a dichjarazione tutti i paesi in quale seranu in transitu.

I prudutti più famusi sò: braccialetti, cruciuti è pieni. A attenzione particulari avissi a pagari a ammoniti. Quessi sò cunti di molusgiu, chì sò chini di jaspe, quattro d'agate, etc. U so prezzu dipende nantu à u diametru: 20 centu costanu $ 15-20, è 70 cm - à $ 350.

Chì altre ricordi duve portanu da Madagascar?

L'artighjani lucali si facenu cose da u legnu. Particularmente famosa sò prudutti di u paesi di Zafimaniri (Pruvincia di Fianarantsoa ). Sò fatti in a tècnica di marqueteria, questu arti hè passatu da u babbu à u figliolu. I souvenirs più frequenti sò:

I prudutti sò fatti di palisate è palisangue. A causa di fattu chì certi maestri utilizanu spezii di spezie rari per i souvenirs, pudete esse dumandatu esse un certificatu à l'aeroportu. Ùn bisognu di piglià u documentu in anticipu.

Ogni rigali eccezziunale è uriginali di Madagascar seranu:

  1. Prodotti di cuir, cum'è sacchetti, sandali, billeteru o cinture. In modu, e cose fattu da un cocodile sò più prezzu per cumprà in u mercatu chì in una splutazioni.
  2. Foto di lemuri è paisaghji lucali, chì sò famusi in tutta a mondu. U prezzu hè di circa un dòrum.
  3. Cubiculari fattu di cornu di zebu. Vale di ricurdà chì ùn pò micca pruvà liquidu caldu in elli per chì u souvenir ùn si deterassi. U so costu varia d'2 a 4 dolar.
  4. Farfogli e fugliale esotico. Anu ancu esse bisognu di abbandunà, perchè cumprà sti souvenirs solu in maghjie spezii.

Caratteristiche shopping in Madagascar

U megliu postu per fà cumercii nantu à l'isula sò i mercati. I più grande di quelli sò situati in a capitale di u paese . Unu d'elli occupanu u sicondu locu in u mondu in a so grande dimensione - questu hè u mercatu di Zuma . In modu, in ogni paese ci sò dinò basi chjucu. Ancu s'ellu ùn avete micca pienu di fà cumprà, avete sempre visitatu questi paesi cilesti. Quì pudete cumprà prudutti per ogni gustu è purse, più importantemente - ùn si scurdate micca chì u pesu di u bagagli hè limitatu.

I magazzini statali sò apartu in ghjorni di sepi da 8:00 a.m. à 5:30 a pratica, è u sàbbatu i porte di i stabilimenti sò aperti à 1:00 p.m. A maiò parte di vendita sò chjusu u domicile. I supermercati accettanu cumpressi di tutte settimana da 8:00 a 20:00. A sesta accumenza di a maghju 12:00 a 15:00 o da 13:00 a 16:00, però hè accettata principarmenti in i rigioni miridiunali di Madagascar.

In l'isula, ci hè bisognu di negociazione, perchè i prezzi fissi sò solu in magazzini carati. In modu, per i stranieri, vende ùn raramente overstate u valore di e merchenzie.

Madagascar hè un paese "di prezzu", è i so prezzi sò più bassi. Se vulete acquistà un souvenir speciale, pudete megliu sceglie l'urdinate o ancu in u attellu. Scultura in diversi stabilimenti pò diferenza, cunzidi stu fattu prima di compra. I servizii avessi immediatamenti i so merchenzie per u trasportu.

Ci hè 2 currencies in u paese in u stessu tempu: franc è ariar, chì sò accettati in tutti i stabilimenti.