Tribù di Etiòpia

U nomu di Etiòpia , un paese in l'Africa orientale, veni da l'antica greca per "un omu cun una faccia tanned". In u territoriu di stu statu, ci sò assai tribù cù interesse rituali è tradiziunali . In più di e tribù Etiopi vanu in a vaddi di u Riu Omo - assai belli, ma ancu u locu più salvaticu.

U nomu di Etiòpia , un paese in l'Africa orientale, veni da l'antica greca per "un omu cun una faccia tanned". In u territoriu di stu statu, ci sò assai tribù cù interesse rituali è tradiziunali . In più di e tribù Etiopi vanu in a vaddi di u Riu Omo - assai belli, ma ancu u locu più salvaticu. A diffirenti di a naziunalità Amazan bianca di Maroccu , tutte e tribù in Etiòpia sò neri.

Tribe Hamer

Questu hè una di e paesi più pacífici di l'Etiupia. Formatu in u V seculu, oghje hà circa 35 000 persone. Li rappresentanti di Hamer difirenanu da altre tribù africane in chì sò assai belli è boni. Tutta l'omi è a donne anu avutu un forte crescenu, facci di bocca è cù i funghi ghjuvuli. Sò vistiti in vestiti multi-chjusu, chì sò imbeaghjetti cù u cuero. I sposi sò cumplementati da perle belli, braccialetti è collani di cobre. I donne creanu da i so capelli un tipu di capelli. Per fà questa, pascenu assai bracciuzzi, chì sò esse lubricati cù una lattice liquide d'ocre, argilla e acqua. Tali pelli brillanti sò un simbulu di benessere è di salute. A tribù di Hamer vive in paesi, in cabane chì sò sparnucciati in tutta a piazza. L'occupazione principali di i praticelli hè a cattle breeding. Certi membri di a tribulina sò ingaghjati in l'apicultura, è ancu di fà varietà articuli chì pruponenu à i turisti.

I membri di a tribu ani scurdatu diversi staddi di maturazione, chì sò marcati da riti iniziali. U primu si trova quannu un zitellu nasci. L'anziani sò intesa, si tenenu un rituali speziale, è solu dopu chì u zitellu si sarà membru di a tribù. U scopu siguenti hè adultu. In questa inizione, un ghjovanu nuvellu vole esse cuddati à i spaddi di i toru. S'ellu ùn hè micca successu, sta attività rituali hè postposta à l'annu dopu.

A tribù Oromo

Sta nazione etiopi hè abbastanza numerosa. I membri di a tribulina sò ingaghjati in l'agricultura manuale è vaccine, crescente di cavalli, sumeri, bagnoi petitsi è grossi. Viranu in barracchi è carpete di pelli di animali. Omi vestiti cun pantaloni è una tunica, tunica, decorata cù ricami. Per i donne, u vestitu tradiziunale hè una faldda di cugliera è un capatoghju.

Tribù Tsamai

Questa naziunalità à tutta 10 000 parsoni. Tuttu tutti guiden un modu semi-nomadicu di a vita, impiegatu principalamenti in u cultivo di granu è di cuttuni. A tribù ùn permette micca un casu trà e parenti vicinu. Vestitui casate cù e donne in prudutti di a robba in a forma di un mandibula largu largu, è e puderà portanu una poca sita.

A tribù Caro

Questu hè questu u più chjucu in tuttu l'Africa, cù un massimu di 1500 pirsuni. U so paese si trova nantu à u bellu bancu di u fiumu . I residenti sò inghjustificati in a crudificazione d'animali, è ancu ghjente. I membri di a tribù Karo sò excelrin mastri in corpi di pintura. Oghje in a zitiddina, i zitelli sò fatta "maquillaje" cù l'aiutu di calce, pezziunatu in forma di guerri è di a perfezzione di u labellu di bassu, inserisci in questu, per esempiu, una fiore. Cù l'aiutu di naturali - carbone, ocher, ore di ferru, tela - parechji patti geomettichi sò creati nantu à i corpi di l'adulti in forma di strisci, circles, spirali. I Caro donne si dele cumpranu assai uriginali. Per fà quessa, si tagghiau la pelle nantu à l'abdomenu è u pitittu cù una splendid splendore di pietra, è poi di foglate e cinti in i feriti. In u risultatu, i cicati sanatorius sò benifichi, sicondu i donne, salizzanu a so forma di corpu.

Tribu Arboret

Ci hè circa 4500 persone. Questa hè a sola tribù chì i membri anu convertutu à l'Islam. U so funziunalità distintiva esterni hè un settore di perle di culore brillanti nantu à u collu. I donne copre u so capicucenu cù un pannu natuanu. E realizanu i riti di balli, anch'elli cantanu, perchè crede chì questu modu si sprimi di l'energia negativa acumulata in elli. U benessiri di l'arburu hè calculatu da u numeru di l'animali chì anu pussutu.

A Tribunale Conso

Vivenu in l'alti di l'Etiupia, guidanu una vita sedentaria è participanu à l'agricultura: cultivà Teff, sorghum, maize, coffee, cotton. Ragazza di donna - faldele tradiziunali cù strisci stampati di l'ariccia blu-aranciu. I membri di a tribù Conso sò famosi per a capacità di sculare sculptures in lattice, chjamati "Vaga", in onore di i grandi guerrieri. E e cumpunimenti ponu includà l'héliu stessu è a so famiglia sana è ancu i nemichi è l'animali ch'ella hà tombu.

A tribù Dasinesh

Ci hè diffesu cù i so hairstyles origginali. I fugliali facenu i so capi forti. Ma l'exquisite peluquatore di l'adulti sustenenu u so status. Vivenu in Dasinesi à u banca di u fiumu Omo, suscitonu bisti, ma sò cunsiderati quasi a tribù più pratesa in tuttu l'Africa.

Tribù corpu

Hè un attrazzu distintiu interessanti - una festa di u stomacu. E donne di a tribù sò tutti grazia è slim. Ma l'ogetti di a tribù Bodi in Etiòpia, pictured below, sò cunsiderate più attraenti.

Ogni annu in u ghjovi a tribù chjese l'omu più completo di a tribù. Finu à quì, durante sei mesi, omini unmarried chì vulianu d'accumpagnà una dieta alta in caloria basata in u latte cù u sangue di vacca. Questu alimentu prumove rápidamente i so risultati, è l'omi sarani pronti à diventà cum'è e femine in pregnant. L'omu gritu cun u più grossu stomacu. Hè a manu di a bella ragazza di a tribù.

A tribù Mursi

Questa nazione hè cunzidiratu una di e tribù più salvatichi in Etiòpia, ma ancu u più inusual in u mondu sanu. A tribù di Mursi in Etiòpia , nummira circa 6,500 pirsuni, porta un modu di vita nòmulu è si compone principale in cattle breeding.

L'omini di a tribulugia sò cunnisciuti per i so battelli nantu à studi, è e donne - per esse décolliati in una manera peculiar. Una piccula piccola hè inseritu in u labellu di un platu pezzu spetaculu, mentre chì sguassate parechji renti. Un discu hè cambiatu à un grande cum'è si vulete cultivà. U grandezza di qualchì rica chì a dote serà.